واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور

به گزارش شهر وبلاگ، انتشار مطلب اهانت آمیز مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به منتقدان فرایند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.

واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور

اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به اسم دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق تاکید نمود و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با فراوری داخلی به صورت همزمان در حال اجرا است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح نموده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. ضروری است در این خصوص اقدام مناسب انجام گردد.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو توئیتی توهین آمیز و عجیب منتشر کرد. از این توئیت اینگونه برداشت می گردد که جهانپور به منتقدان فرایند واکسیناسیون در کشور توهین نموده است.

او نوشت:آسترزنکا مورد تایید WHO است چرا نمی آورید؟ آسترزنکا مرجوعی بعضی کشورها است چرا می آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می دهد! بعد:چرا آسترزنکا3 دلار! است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی بخطا جای دگر درپی پفیوزان تاریخ می گشت.

این توئیت جهانپور واکنش های تندی به همراه داشته است. بسیاری از فعالان توئیتری آن را توهین به منتقدان فرایند واکسیناسیون در کشور تلقی نموده اند.

عباس عبدی و عطاءالله مهاجرانی فعالان سیاسی اصلاح طلب خواهان برکناری کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شدند.

بیست آمار

بیست آمار | آشنایی با علم آمار و ریاضیات

مجله عکسها

مجله عکسها | مجله تفریحی و سرگرمی عکسها
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1592

به "واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید