مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: برای تکمیل بانک زمین، 3 ماه فرصت داریم

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای تکمیل اطلاعات بانک زمین 3 ماه فرصت است، باید کار را به سرعت پیش برد و نباید اجازه دهیم مسائل فنی احتمالی سرعت انجام کار را پایین بیاورد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: برای تکمیل بانک زمین، 3 ماه فرصت داریم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وزارت راه وشهر سازی، آقای احمد اصغری مهرآبادی افزود: اطلاعات زمین های سازمان در بانک زمین تا امروز به روز رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین نخستین بند از 10 فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه های این وزارتخانه است که در نشست مشترک با نمایندگان شرکت عمران شهرهای تازه و شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین برگزار شد،گام بعدی ما بارگزاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه ها روی سامانه بانک زمین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای تازه و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد، ادامه داد: به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1734

به "مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: برای تکمیل بانک زمین، 3 ماه فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: برای تکمیل بانک زمین، 3 ماه فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید