ساخت و سازهای دبی

به گزارش شهر وبلاگ، تصمیم دولت دبی برای متنوع سازی از اقتصاد مبتنی بر تجارت اما وابسته به نفت به اقتصادی که دارای خدمات و گردشگری باشد باعث شده املاک و مستغلات و سایر تحولات با ارزش تر شوند و در نتیجه رونق املاک از 2004-2006 به وجود آمد.

ساخت و سازهای دبی

ساخت و سازها در مقیاس عظیم ، دبی را به یکی از سریعترین شهرهای دنیا از لحاظ رشد ساخت وساز تبدیل کرده است. چندین پروژه در مقیاس عظیم وجود دارد که هم اکنون در حال ساخت هستند یا در آینده ساخته می شوند.

به دلیل ساخت و سازهای سنگین که در دبی در حال وقوع است ، 30000 جرثقیل ساختمانی ، که 25٪ جرثقیل ها در سراسر دنیا هستند ، در دبی مشغول به کار هستند.

به دلیل پشت سر گذاشتن ساخت و ساز ، دبی سوابق مختلفی در رابطه با ساختمان به دست آورده است که عبارتند از: بلندترین برج دنیا (برج خلیفه) ، عظیمترین مرکز خرید دنیا (دبی مال) ، عظیمترین چشمه دنیا (فواره دبی) و دنیا. بلندترین هتل (هتل گورورا). همچنین دوبی لاند در دست ساخت است که تقریباً دو برابر اندازه رزورت دنیای والت دیزنی خواهد بود.

در سال 2009 ، بسیاری از پروژه های ساخت و ساز در املاک و مستغلات به دلیل وخیم تر شدن بحران مالی سال 2011-2010 به حالت تعلیق درآمده یا متوقف شدند.

همین امر باعث شده است که قیمت املاک به طور قابل توجهی در امارات متحده عربی سقوط کند ، اما مهمترین آنها در دبی.

در یک مطالعه آژانس تنظیم مقررات املاک و مستغلات ، مشخص شد که بیش از 200 پروژه بین سالهای 2009 تا 2011 لغو شده است. در سال 2013 نخست وزیر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم کمیته ای را برای بررسی انحلال پروژه های بن بست که برای پرداخت سرمایه گذاران در نظر گرفته است ، تشکیل داد.

مناطقی برای توسعه مجدد بندر رشید

بندر رشید عربی: میناء راشد؛ که به آن مینا رشید نیز گفته می شود ، بندر تجاری در دبی ، امارات متحده عربی قرار است به بندر کشتی کروز تبدیل شد.

مرکز تجارت دنیای دبی

مرکز تجارت دنیای دبی (DWTC) (عربی: مرکز التجارة العالمی دبی) یک مجموعه تجاری در دبی ، امارات متحده عربی است که توسط شیخ رشید بن سعید آل مکتوم ساخته شده است. در امتداد جاده شیخ زاید در حاشیه مرکز تجارت واقع شده است. این مجموعه شامل برج اصلی (ساخته شده در 1978) ، هشت سالن نمایشگاه ، مرکز همایش های بین المللی دبی و آپارتمان های مسکونی است.

تحولات کامل شده برج خلیفه

برج خلیفه (عربی: برج خلیفة برای برج خلیفه) یک آسمان خراش ابرقدرت در منطقه مرکز شهر دبی دبی ، امارات متحده عربی است. این ساختمان بخشی از یک توسعه عظیم است که در اولین تعویض (با نام مستعار دفاع همه جانبه) در امتداد جاده شیخ زاید در خیابان دوحه واقع شده است. سکید مور، از شرکت اوینگ اند مریل شیکاگو معمار برجسته، مهندس سازه و مهندس مکانیک برج بود. جورج جی ایفستاثیو از همان شرکت شریک مدیریت در این پروژه بود، در حالی که آدریان اسمیت، شریک طراحی بود. بررسی شخص ثالث توسط شرکت سی بی ام انجنیرز اجرا شده است. این بلندترین سازه در دنیا است.

چندین مگا پروژه دیگر در ایالت های مختلف برنامه ریزی و ساخت و ساز ممکن است عنوان بلندترین سازه را کسب کنند.

یکی از رقبای اصلی برج خلیفه برای مکانی قرار داشت که فقط 50 کیلومتر (31 مایل) از سایت برج خلیفه در نظر گرفته شده است.

برج ناخیل توسط املاک نخیل در حال توسعه بود ، باید حدود 1400 متر (4600 فوت) داشته باشد، اما این پروژه در دسامبر 2009 لغو شد.

برج خلیفه به عنوان مرکزیت توسعه در مقیاس عظیم و کاربردهای مخلوط طراحی شده است که شامل 30000 خانه، نه هتل مانند هتل دریاچه برج دبی و آپارتمان های سروی ، 2.5 هکتار (66 هکتار) پارک لند ، حداقل 19 برج های مسکونی، دبی مال و 12 هکتار ساخته شده توسط دریاچه برج دبی. توسعه 500 هکتاری (2 کیلومتر مربع) حدود 20 میلیارد دلار آمریکا هزینه داشته است. این برج در مجموع دو میلیون متر مربع (22 میلیون فوت) از توسعه را در بر می گیرد.

بنای بتونی شیشه ای نقره ای عنوان بلندترین سازه زمین را به خاور میانه بازگرداند - عنوانی که این منطقه پس از آن که کلیسای جامع لینکلن ناراحت سلطنت چهار هزار ساله مصر در هرم عظیم جیزه در سال 1311 شمسی بود ، توسط منطقه صورت نگرفت.

برج خلیفه ارتفاعات ، بالاترین پست دنیا ، در 148 طبقه برج خلیفه افتتاح شده است.

امارات مال

بازار امارات یک مرکز خرید در دبی ، امارات متحده عربی است. در حال حاضر متعلق به مجید آل فتائیم است و توسط شرکت معماری آمریکایی اف پلاس ای آرچتکت طراحی شده است. مرکز خرید امارات تقریباً 2،400،000 فوت مربع (220،000 متر مربع) از مغازه ها را در خود جای داده است و کل مرکز خرید در کل تقریباً 6،500،000 فوت مربع یا 600،000 متر تشکیل می دهد. در یک دیدگاه دنیای ، عظیمترین مرکز خرید دنیا ، ساوث چاینا مال در دونگوان ، چین ، تقریباً در حدود 7،100،000 فوت مربع (660،000 متر مربع) فضای خرید در یک مجموعه که تقریباً 9،600،000 فوت مربع (960،000 متر مربع) دارد ، در خود جای داده است.

اگرچه امکانات رفاهی معمول را برای یک بازار (یک سالن سینما با چهار صفحه نمایش ، یک عرصه بازی ، انواع معمولی فروشگاه ها و یک تئاتر دراماتیک که به زودی تکمیل می شود) ارائه می دهد ، عظیمترین ادعای شهرت برای اولین بار در خاورمیانه است. دامنه اسکی سرپوشیده ، اسکی دبی. بازار امارات با داشتن منطقه اسکی ، یکی از عظیمترین در دنیا ، می خواهد خود را از دوازده یا همان مرکز خرید تازه تکمیل شده در دبی و امارات متحده عربی متمایز کند.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira درآمده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 346

به "ساخت و سازهای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و سازهای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید