ماکرون: اگر کاری نکنیم 400هزار فرانسوی می میرند

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس جمهور فرانسه با اذعان به ناکافی بودن محدودیت هایی که دولتش طی هفته های اخیر برای مهار موج دوم شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته بود، از شروع ممنوعیت آمد و شد در سراسر این کشور از روز آدینه اطلاع داد.

ماکرون: اگر کاری نکنیم 400هزار فرانسوی می میرند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه در یک پیغام تلویزیونی خطاب به مردم کشورش تأکید کرد که محدودیت هایی که دولت طی هفته های اخیر برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته بود، مؤثر واقع نشده و به همین دلیل از روز آدینه 30 اکتبر (9 آبان) مقررات منع آمد و شد در سراسر فرانسه اجرا می گردد.

ماکرون خطاب به مردم کشورش در مورد دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: ویروس با چنان سرعتی در حال منتشر شدن در فرانسه است که حتی بدبین ترین کارشناسان هم پیش بینی نمی کردند. اکنون تعیین شده است که اقداماتی که ما در پیش گرفتیم، برای مقابله با موجی که کل اروپا را تحت تأثیر قرار داده، کافی نبوده است.

وی افزود: هیچ راه چاره جادویی برای مهار این موج وجود ندارد. اگر اجازه دهیم که این ویروس پراکنده گردد و به انتظار ایمنی گله ای بنشینیم، 400هزار شهروند فرانسوی ظرف ماه های آینده جانشان را از دست خواهند داد.

رئیس جمهور فرانسه گفت محدودیت های جدید تا زمانی تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در این کشور به کمتر از 5000 مورد در روز برسد ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 824

به "ماکرون: اگر کاری نکنیم 400هزار فرانسوی می میرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: اگر کاری نکنیم 400هزار فرانسوی می میرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید