لزوم ارتقای کیفیت اجرای طرح ها در کشور

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه راه ها و مسکن، سرمایه های ملی هستند از لزوم ارتقای کیفیت طرح های عمرانی کشور خبر داد.

لزوم ارتقای کیفیت اجرای طرح ها در کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای مجید کیانپور در نشست هم اندیشی بهبود کیفیت پروژه های عمرانی کشور، افزود: برگزاری نشست های ذینفعان انجام طرح های عمرانی باید بصورت فصلی برگزار شود و نظرات انجمن ها، شرکت های ساختمانی و راهسازی باید به نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز منتقل شود.

وی افزود: مهمترین دستاورد های نشست هم اندیشی با روسای سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت های ساختمانی و شرکت های راهسازی ایران ضمن ارایه در سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات، به وزارت راه و شهرسازی ارائه می شود تا بخشی از مسائل موجود در این بخش، با تدابیر وزیر راه و شهرسازی حل شده و یا کاهش یابند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: در صددیم تا با برگزاری جلسات به شکل فصلی، برنامه ریزی و هم افزایی مناسبی از توان، دانش و تجربیات همه صاحبنظران و دست اندرکاران داشته باشیم.

کیانپور همچنین تاکید کرد: در صددیم تا بتوانیم در همایش سیزدهم خروجی مناسبی برای بالا بردن کیفیت و توسعه زیرساخت هایی که قرار است ایجاد شوند، داشته باشیم. همچنین به منظور ارتقا و تضمین کیفیت، تلاش می کنیم تا رویکرد های نوینی را پایه گذاری کنیم و مسائل و مسائلی را که از منظر بخش خصوصی وجود دارد کاهش داده و به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: نظرات انجمن ها و شرکت های ساختمانی و راهسازی برای بهبود کیفیت پروژه های عمرانی کشور، اخذ شده است که تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با تامین منابع مالی و بهره مندی از استانداردها، توانمندسازی مضاعفی ایجاد کرده و با همراهی تمامی ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز، فصل جدیدی برای بالا بردن کیفیت پروژه های عمرانی، رقم بزنیم.

کیانپور گفت: هم افزایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان های توسعه ای در وزارت راه و شهرسازی همچون شرکت زیرساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ه ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که وظیفه اصلی نگهداری راه ها را برعهده دارند، تقویت می شود. در این خصوص، برگزاری جلسات فصلی پیشنهاد شده است.

وی افزود: در نشستی با وزیر راه و شهرسازی، مسائل و مسائل مطرح شده از طریق انجمن ها و شرکت های ساختمانی و راهسازی به اطلاع وزیر راه و شهرسازی خواهد رسید.

کیانپور با اشاره به اینکه بخشی از خواسته های شرکت ها، مشاوران و پیمانکاران راهسازی این است که برای آسفالت راه ها و نگهداری آسفالت راه ها تدابیر مناسبی اندیشیده شود، گفت: مسائل و مسائل انجمن ها و شرکت های پیمانکار و مشاور با مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در وزارت راه و شهرسازی مطرح می شود تا نتایج مناسبی در جامعه فنی و مهندسی در بخش های راهسازی و ساختمانی به دست آید و خروجی سیزدهمین همایش قیر و آسفالت موردنظر تمامی صاحبنظران باشد.

وی در سرانجام اظهار امیدواری کرد تا انجام پروژه های عمرانی کشور با رویکرد کیفی سازی محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1759

به "لزوم ارتقای کیفیت اجرای طرح ها در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارتقای کیفیت اجرای طرح ها در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید