دبیر تازه کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی معرفی گردید

به گزارش شهر وبلاگ، با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر سعید بیرودیان به عنوان جایگزین دکتر احسان شمسی گوشکی در کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد.

دبیر تازه کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید بیرودیان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران طی حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر یونس پناهی خطاب به دکتر سعید بیرودیان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان دبیرکمیته کشوری اخلاق در پژوهش­های زیست پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با تشریک مساعی و بهره ­گیری از نظرات صاحب نظران و کارشناسان این حوزه و استفاده از ظرفیت­های موجود، ضمن توجه به الزامات و اقتضائات حوزه اخلاق در پژوهش، ساماندهی و چابک سازی اقدمات و فعالیت­ها را در این حوزه با رویکرد جهادی و فسادستیزی با جدیت در دستور کار قرار دهید. بعلاوه توجه به اسناد بالادستی و قوانین و قواعد لازم الاجرای این حوزه در عین هماهنگی حوزه­ های مختلف و مرتبط با فعالیت آن کمیته اجرایی مورد انتظار است.

امید است با استفاده از رویکردهای نوین و مبتنی بر مستندات و مبانی علمی، تخصصی و اصول اخلاق اسلامی در توسعه و ارتقاء فعالیت های این حوزه در ذیل توجهات خداوند متعال پیروز و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1834

به "دبیر تازه کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر تازه کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید