خبرنگاران نفرات برتر جشنواره فجر صنایع دستی معرفی شدند

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- نفرات برتر پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی با حضور شماری از مسئولان معرفی و تقدیر شدند.

خبرنگاران نفرات برتر جشنواره فجر صنایع دستی معرفی شدند

به گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، در این دوره شش هنرمند بالاترین نشان این جشنواره که سرو سیمین نام دارد را از آن خود کردند. همچنین هفت منتخب دیگر نیز پیروز به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شدند.

جواد دیواندری در رشته شیشه، بهروز زین دشتی در رشته سرامیک ، سارا راهنمایی در رشته طراحی لباس ، مجید فتاحی در رشته نگار گری - مینا کاری و حسن رحمانی در رشته لایه چینی پیروز به دریافت لوح سرو سیمین پر پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی شدند.

همچنین زهرا کوشایی فر در رشته دوخت سنتی، زینب مسعودی رشته تذهیب، عباس جلالی کیا منبت چوب، سارو مقرچیان در رشته حکاکی فلز، وجیه سادات جلالی در رشته معرق چوب و حبیب اروان در رشته قلم زنی پیروز به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شدند.

علاوه بر علاقمندان و مردم از پنجمین جشنواره فجر صنایع ، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ، سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه بازدید کردند.

پنجمین جشنواره صنایع دستی فجر در یک نگاه

پنجمین جشنواره صنایع دستی فجر 20 بهمن ماه امسال با حضور 150 هنرمند و 300 اثر در محل موزه ملی ایران شروع به کار کرد.

نمایش آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع دستی، ایجاد فضایی برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان از اهداف برگزاری این جشنواره صنایع دستی فجربود.

پنجمین جشنواره صنایع دستی فجر که در محل موزه ملی ایران برگزاری شده بود، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود سرانجام داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1156

به "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره فجر صنایع دستی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره فجر صنایع دستی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید