حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق عنوان نمود و گفت که نماز ماموریت و همه دیانت ماست که باید به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به دارالعباده با حضور در اختتامیه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز یکی از واقعیت قابل مشاهده در جامعه بشری را تفاوت بین فرهنگ ها دانست و اظهار کرد: همه داشته های انسانها محصول نظام یادگیری است و هر کس به اندازه توان خود از منابع می آموزد.

وی با اشاره به نقش یادگیری در توسعه اجتماعی اضافه نمود: انسان ها با یادگیری مطلع می شوند و این امر به مدد معلم که اولین آنها خداوند متعال است محقق می گردد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق است و همچنین نماز ماموریت و همه دیانت ماست که باید به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه وظیفه معلمان در نظام تعلیم و تربیت را حائز اهمیت دانست و گفت: ما نباید از مسئولیت خود غافل شویم و برای این که بتوانیم وظیفه خود را به نحوه احسنت انجام دهیم باید اهل ذکر باشیم.

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نماز را یکی از مهمترین ابزارهای راهنمایی بشریت به سمت تعالی عنوان و توضیح داد: حقیقت نماز در ذکر خداست و یاد خداوند متعال تضمین کننده دوری از گناه است.

وی در خاتمه ذکر را یکی از موثرترین راهکارهای تقویت یادگیری دانست و اعلام کرد: حقیقت پیشرفت جامعه اسلامی نماز است و این مهم به عنوان معراج مومن و اوج دریافت تمام قابلیت انسان های مومن است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1251

به "حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: مسئولان تعلیم و تربیت به نماز اهتمام ویژه داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید