جذب و تامین 1254 تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جذب و تامین 1254 تن کالای اساسی تنظیم بازار ویژه محرم و صفر در استان اطلاع داد.

جذب و تامین 1254 تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی

الیاس جوییان، امروز پنج شنبه 6 شهریور در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: 500 تن برنج هندی، 293 تن شکر، 150 تن مرغ منجمد و 40 تن گوشت گوساله منجمد از امروز ویژه هیات های مذهبی با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله در دستور کار توزیع نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران، وی، قیمت هر کیلو برنج هندی را 14 هزار و500 تومان ، شکر فله را 6700 تومان درب انبار شرکت غله و

مرغ منجمد 12هزار و900 تومان، گوشت قرمز 55 هزار تومان درب انبار شرکت پشتیبانی امور دام و قیمت روغن را بر اساس قیمت مصوب درج شده برروی احجام مختلف روی کالا برای مصرف نماینده بیان کرد.

وی اضافه نمود: هزینه حمل به شهرستان ها و بسته بندی به بعضی از این کالاها اضافه خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی از کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، اظهار داشت: هماهنگی های لازم از قبل اجرا شده و اقلام مذکور به اندازه کافی در استان ذخیره شده است.

جویبان با اشاره به فرایند توزیع این اقلام، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی سازمان صمت و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به تحویل به مباشرین اقدام می نمایند و مسئولین هیات های مذهبی و بانیان جلسات مذهبی می توانند تا انتها ماه صفر برای در یافت سهمیه اقلام مورد احتیاج به ادارات تبلیغات اسلامی استان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 651

به "جذب و تامین 1254 تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب و تامین 1254 تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید