9 میلیون چینی در 5 روز تست کرونا می دهند

به گزارش شهر وبلاگ، مقامات بهداشتی چین امروز (دوشنبه) اعلام کردند که قصد دارند تا انتها این هفته یعنی ظرف پنج روز آینده، بطور فشرده از کل جمعیت 9 میلیون نفری شهر بندری چینگ دائو در شرق این کشور تست کرونا بگیرند.

9 میلیون چینی در 5 روز تست کرونا می دهند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، این تصمیم پس از آن گرفته شد که 9 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در این شهر به ثبت رسید و آن هم در حالی که برای مدت دو ماه هیچ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا با منشاء داخلی در این کشور گزارش نشده بود.

به گفته مقامات چین همه این افراد به نوعی با یک بیمارستان در این شهر مرتبط بودند و در این بیمارستان یک فرد مبتلا در حال درمان بود.

اگرچه پس از آنکه چین اعلام نمود پیروز به کنترل همه گیری کرونا شده، بسیاری از محدودیتهای سفر به این کشور و تجارت با آن برداشته شد اما همچنان شرایط سلامت تمام افرادی که قصد ورود به ساختمان های عمومی را دارند، کنترل می گردد.

اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در چین در دسامبر سال گذشته مشاهده شد و پس از آن این ویروس بسرعت به سراسر دنیا راه یافت.

چین می گوید که توانسته با اجرای سیاست های سختگیرانه ای در میان جمعیت 1 میلیارد و 400 میلیون نفری خود، نه تنها از شیوع بیشتر کووید 19 جلوگیری کند بلکه شمار مبتلایان را به 85 هزار و 578 نفر و شمار قربانیان را به 4634 نفر محدود کند.

آخرین بار انتقال ویروس کرونا در داخل سرزمین اصلی چین در 15 اوت در شهر ارومچی، مرکز استان سین کیانگ گزارش شد و پس از آن، تمام موارد جدید ابتلا مربوط به مسافرانی بوده که از خارج از این کشور به داخل چین سفر نموده اند.

بنابر گزارش یورونیوز، چین در ماه آوریل بسیاری از محدودیت های اجتماعی وضع شده در سراسر این کشور را لغو کرد اما بنا بر مقررات حزب حاکم، مسافرانی که به چین سفر می نمایند همچنان باید مدت 14 روز را در قرنطینه بگذرانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 776

به "9 میلیون چینی در 5 روز تست کرونا می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 میلیون چینی در 5 روز تست کرونا می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید