600 دوربین در اماکن مختلف شهر مقدس کربلا نصب خواهد شد

به گزارش شهر وبلاگ، مقامات محلی در کربلا از پیشرفت قابل ملاحظه در نصب دوربین های هوشمند برای کمک به نیرو های امنیتی و پیگیری شرایط امنیتی این استان خبر دادند.

600 دوربین در اماکن مختلف شهر مقدس کربلا نصب خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری داشجو به نقل از بغداد الیوم، مقامات محلی در کربلا از پیشرفت قابل ملاحظه در نصب دوربین های هوشمند برای کمک به نیرو های امنیتی و پیگیری شرایط امنیتی این استان خبر دادند.

در همین رابطه، فیض المحروس، مدیر شرکت مجری طرح نصب دوربین های هوشمند در کربلا گفت: پروژه نصب دوربین های هوشمند که از سوی استانداری کربلاء به ما سپرده شد، شاهد پیشرفت 85 درصدی است.

وی افزود: دوربین های هوشمند مورد استفاده در کربلا، دقیق و به روز است و مساحت گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد و پس از آنکه فرماندهی پلیس، 103 نقطه در تقاطع، میدان ها و اماکن امنیتی و حساس را مشخص کرد، ما نصب دوربین ها را آغاز کردیم.

وی در پایان گفت: 600 دوربین در اماکن مختلف شهر مقدس کربلا نصب خواهد شد که در پیگیری شرایط امنیتی استان و مشخص سازی چهره اشخاص و افراد تحت تعقیب و پلاک خودرو ها به دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خدمت رسانی خواهد کرد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1542

به "600 دوربین در اماکن مختلف شهر مقدس کربلا نصب خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 دوربین در اماکن مختلف شهر مقدس کربلا نصب خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید