معرفی برترین شرکت فروش اقساطی خودرو

به گزارش شهر وبلاگ، رپرتاژآگهی - شرایط مالی جامعه این روز ها چندان تعریفی ندارد و درصد غالب افراد، روز به روز در اثر گرانی ها شاهد کاهش توان خرید خود هستند. تا جایی که خرید خانه و ماشین برای جوان های امروزی به جای احتیاج یک رویا به نظر می آید. این ها همه واقعیت هستند و همه افرادی که در این جامعه زندگی می نمایند آن ها را تجربه نموده و یا دست کم مشاهده نموده اند. ماشین یکی از وسایل رفاهی مهم برای هر شخص یا حداقل هر خانواده ای است و وجود یک ماشین در خانه ای به افزایش کیفیت، آسایش و رفاه آن خانواده به شدت یاری می نماید. اما واقعیت این است که با افزایش نجومی قیمت خودرو، امروزه کم تر کسی توانایی خرید نقدی خودرویی را دارد حتی خودرو های داخلی و مدل پایین! چه بسیارند افرادی که به پس انداز قسمتی از عایدی و حقوق خود جهت خرید خودرو می پردازند اما با افزایش قیمت ناگهانی خودرو، تمامی نقشه های آن نقش بر آب می گردد. برترین راهکاری که در چنین شرایطی وجود دارد مراجعه به یک شرکت فروش اقساطی خودرو است. چرا که شما می توانید با قیمت روز و پرداخت همان پس انداز ماهانه، از خودرو مد نظر خود و استفاده از آن برخوردار شوید. البته همه این ها به این بستگی دارد که کدام شرکت فروش اقساطی خودرو را انتخاب می کنید.

معرفی برترین شرکت فروش اقساطی خودرو

آرشا خودرو

این که شما بتوانید به وسیله خرید اقساطی خودرو، از خودرو مد نظر خود بدون دشواری برخوردار شوید کاملاً به شرکت فروش اقساطی خودرو یی که انتخاب کرده اید بستگی دارد. در وهله اول، مهم است که شرکت مورد نظر معتبر باشد تا شما پس از پرداختِ پیش پرداخت به افراد شیاد و کلاهبردار برای خودرویی که وجود خارجی ندارد سرمایه یک عمر کار و زندگی خود را از دست ندهید. آرشا خودرو یک شرکت معتبر و دارای مجوز رسمی است و شما می توانید از این که به یک شرکت فروش اقساطی خودرو معتبر مراجعه کرده اید اطمینان خیال داشته باشد. در ادامه در خصوص ویژگی های برتر این شرکت نسبت به سایر شرکت های فروش اقساطی خودرو صحبت خواهیم کرد.

حداقل پیش پرداخت

اگر سری به چندین شرکت فروش اقساطی خودرو بزنید و یا با آن ها تماس بگیرید متوجه خواهید شد که کلمه اقساطی در عنوان آن ها بازی با کلمات است. این شرکت های فروش اقساطی نما! در حقیقت بخش اعظمی از قیمت خودرو را به صورت نقدی به نام پیش پرداخت از شما درخواست می نمایند صرفنظر از این که افرادی که به خرید اقساطی خودرو رو می آورند در حقیقت توانایی پرداخت نقدی قیمت خودرو را ندارند. قاعدتاً فردی که می تواند بخش اعظمی از قیمت را به صورت پیش پرداخت بپردازد، می تواند با کمی صبر خودرو مورد نظر را به صورت نقدی خریداری کرده و خود را درگیر قسط نکند! کادر شرکت آرشا خودرو با توجه کامل به این مسأله، پیش پرداخت خود را به صورت حداقلی تنظیم کرده اند تا افرد با کم ترین سرمایه اولیه نیز بتوانند از نعمت داشتن یک وسیله نقلیه شخصی برخوردار شوند.

اقساط کوتاه و بلند مدت، با توجه به توانایی پرداخت مشتریان

اغلب شرکت های فروش اقساطی خودرو، اقساط از پیش معین شده ای برای مشتریان خود ترتیب داده اند. این اقساط که غالبا کوتاه مدت هستند دارای رقم بالایی نیز هستند و بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن ها را ندارند و به همین دلیل، بسیاری از مراجعه به شرکت های فروش اقساطی خودرو سر باز می زنند و تصور می نمایند با این شرایط سفت و سخت، امکان خرید اقساطی خودرو وجود ندارد در حالی که در آرشا خود این چنین نیست. اقساط آرشا خودرو با توجه به توانایی پرداخت مشتریان و عایدی آن ها، از کوتاه مدت (6 ماهه) تا بلند مدت (36 ماهه) تنظیم می شوند و بدین ترتیب همه افراد از اقشار مختلف جامعه می توانند خرید اقساطی یک خودرو را برای خود ممکن سازند.

عدم احتیاج به ضامن

پیدا کردن ضامن را می توان یکی از سخت ترین مراحل خرید اقساطی خودرو، خانه و یا گرفتن وام بانکی دانست. پیدا کردن فرد واجد شرایط و درخواست از وی، چندان امر مطلوبی برای افراد بسیاری به شمار نمی آید. از طرفی دیگر، ضامن فردی شدن لازمه قبول ریسک بالای مالی و روانی است و قاعدتاً در شرایط مالی امروزه کسی تمایلی به این کار و قبول ضمانت هایی پرمسئولیت و دردسر که ممکن نیست چه نتیجه ای در پی داشته باشند ندارد. به همین دلیل عده بسیاری قید مراجعه به شرکت های فروش اقساطی خودرو را می زنند چرا که نمی توانند ضامن خوبی پیدا نمایند و یا در صورت پیدا کردن نیز، تمایل ندارند چنین درخواست پرمسئولیتی از دیگران داشته باشند. خبر خوش این است که خریداقساطی خودرو از آرشا خودرو شما را از امر پیدا کردن ضامن نجات می دهد چرا که آرشا خودرو از مشتریان خود در صورت ارائه مدارک معتبر ، ضامن و شخص ثالث معتبر نمی خواهد و معامله تنها در بین شرکت طرف قرارداد و مشتری قرار می گیرد.

پرداخت وجه پس از تحویل فوری خودرو

قاعدتاً هیچکس دوست ندارد که هزینه وسیله ای را پرداخت کند که هنوز در دسترس او نیست و نمی تواند از آن استفاده کند. با این حال بسیاری از شرکت های فروش اقساطی خودرو مشتریان را ملزم به پرداخت وجه پیش از تحویل خودرو می نمایند و علاوه بر آن موقع تحویل را تا می توانند عقب انداخته و دست مشتریان را برای مدت زمان طولانی اصطلاحاً در پوست گردو قرار می دهند و سیلی از نارضایتی را روانه اعتبار شرکت خود می نمایند. اما برعکس این شرکت های غیرملاحظه گر که تعدادشان نیز کم نیست؛ آرشا خودرو از زمان عقد قرارداد در کم ترین زمان ممکن و به صورت یک ساعته خودرو مد نظر را به مشتریان تحویل داده و پس از آن مبلغ پیش پرداخت را دریافت می نماید تا مشتریان با رضایت کامل از خدمات این شرکت به خرید خودرو مورد علاقه خود بپردازند.

تنوع محصولات

سیاست بسیاری از شرکت های فروش اقساطی خودرو این است که یک نوع خودرو را برمی گزینند؛ خودرو خارجی یا داخلی! هر کدام بر اساس برآوردهای خود در صدد فروش یکی از این دو نوع خودرو بر می آیند. اما افراد بسیاری هنگام تصمیم به خرید خودرو دقیقا نمی دانند که در پی چه چیزی هستند و تصمیم می گیرند با مراجعه به شرکت فروش اقساطی خودرو مورد نظر با نگاهی به فهرست خودروها و آنالیز آن ها یکی از آن ها را برگزینند. بنابراین مهم است که یک شرکت فروش اقساطی خودرو، دارای تنوع محصولات باشد و خدمات فروش آن انواع داخلی و خارجی را شامل گردد . شرکت آرشا خودرو عرضه نماینده انواع خودرو داخلی و خارجی از مدل ها و بعلاوه قیمت های متنوع است تا هر مشتری با هر سلیقه ای بتواند در آن خودرو رویایی خود را بیابد. به عنوان مثال فروش اقساطی تیبا 2 و فروش اقساطی فیدلیتی در این شرکت با شرایط بی نظیر گفته شده صورت می پذیرند. بعلاوه خرید اقساطی جک اس 3 و خرید اقساطی 206 تیپ 5 نیز در این شرکت فوق العاده، ممکن است.

شرکت آرشا خودرو

تقریباً امروزه هیچ شرکت فروش اقساطی خودرویی را نمی توان یافت که همچون آرشا خودرو با حداقل پیش پرداخت، اقساط معین شده مطابق خواسته و توان مشتری، بدون احتیاج به ضامن و پرداخت وجه پس از تحویل فوری و سریع خودرو به امر فروش اقساطی خودرو بپردازد. اما هنوز ویژگی های مثبت این شرکت فوق العاده تمام نشده است! سند خودرو مذکور نیز به نام فرد خریدار در همان ابتدا زده خواهد شد. حال دیگر با اطمینان می توان ادعا کرد که هیچ شرکتی با شرایط بهتر در این زمینه پیدا نخواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خودرو ها و شرایط فروش، می توانید به آرشا خودرو به نشانی اینترنتی http://www.arshakhodro.com مراجعه کرده و با شرایطی که مثال آن را در هیچ شرکت دیگری نمی یابید با راحتی هر چه بیشتر خودرویی در خور و مناسب برای خود تهیه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1902

به "معرفی برترین شرکت فروش اقساطی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین شرکت فروش اقساطی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید