کندی در احداث حرم تا حرم، اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کندی در اجرای طرح های راه سازی این استان و از جمله آزادراه حرم تا حرم اطلاع داد و گفت: پیگیری ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی باهدف تکمیل طرح های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در حال اجرا است.

کندی در احداث حرم تا حرم، اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر

دکتر منوچهر فخری در جلسه ویدئو کنفرانس آنالیز طرح های راه و شهرسازی استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: طرح های عمرانی این بخش در استان و از جمله پروژه تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه راهی مجن، کمربندی سمنان ،بزرگراه حرم تا حرم و جندق-معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال اجرا است اما فرایند ساخت این طرح ها با کندی انجام می گردد.

وی گفت: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است جلساتی برای تسریع در ساخت و تکمیل این طرح های عمرانی در وزارتخانه برگزار گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکنون 10 کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و 15 کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران اجرا شده است که با تخصیص اعتبارات مقدمه های تکمیل این طرح انجام خواهد شد.

فخری توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی مبلغ 100 میلیارد ریال برای نصب گاردریل و نیوجرسی در 10 کیلومتر ساخته شده جاده سمنان-فیروزکوه محدوده استان سمنان پرداخت می نماید.

وی ادامه داد: پیمانکار بومی استان با استفاده از ظرفیت ماده 56 آماده تکمیل جاده سمنان-فیروزکوه است و در همین ارتباط برگزاری جلسات از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح دنبال می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ارتباط با ساخت جاده آزادشهر به شاهرود در محدوده استان سمنان نیز توضیح داد: این طرح در چهار قطعه در حال اجرا است که ساخت 2 قطعه آن به خاتمه رسیده است.

فخری افزود: این طرح در امسال 230 میلیارد ریال اعتبار دارد که تا به امروز 45 میلیارود ریال آن تخصیص یافته است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 592

به "کندی در احداث حرم تا حرم، اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کندی در احداث حرم تا حرم، اتمام 2 قطعه از محور 4 قطع های شاهرود آزادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید