کلاس های درس حضوری در مدارس کبک از دوشنبه از سر گرفته می شود

به گزارش شهر وبلاگ، اعضای گروه COVID-STOP، به ویژه، نگران تأثیری هستندکه این امر می تواند بر شبکه بیمارستانی از یک سو، و از سوی دیگر بر سلامت بچه ها داشته باشد.

کلاس های درس حضوری در مدارس کبک از دوشنبه از سر گرفته می شود

سه پزشک این هفته اذعان کرده اند که موارد بیشتری از سندرم التهابی چند سیستمی را در بیمارستان های محل خدمتشان، ثبت می کنند. این سندرم التهابی پس از ابتلا به کووید-19 در برخی از بچه ها رخ می دهد.

از نظر نانسی دلاگراو، هماهنگ کننده علمی COVID-STOP، به دلیل این خطرات احتمالی، واکسیناسیون بچه ها 5 تا 11 ساله باید تسریع شود. او در مصاحبه ای در روز جمعه توضیح داد: ما می دانیم که بچه ها ویروس را به خانه می آورند و ما خانواده ای را نمی شناسیم که در آن یک عضو اومیکرون داشته باشد و بقیه اعضا مبتلا نشده باشند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی از بچه ها خواست تا از والدین خود بخواهند که آنها را واکسینه کنند.

در کشور، 45 درصد از بچه ها 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند. در کبک، وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی، کریستین دوبه، روز پنجشنبه گفت که این مورد در کبک برای بچه ها 60 درصد است. او افزود که این کافی نیست، و وقتی هفته آینده کلاس های درس حضوری شوند، باید مطمئن شویم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

روز جمعه، طی یک جلسه اطلاعات فنی، وزارت بهداشت کبک اطمینان داد که کیفیت هوای کلاس های درس خطر عمده سرایت را به همراه نخواهد داشت، مشروط بر اینکه تمام اقدامات بهداشتی در محل رعایت شود.

با این حال، نانسی دلاگراو خاطرنشان می کند که همه سنسورهای دی اکسید کربن (CO2) در مدارس نصب نمی شوند. او همچنین توصیه می کند که ماسک N95 در اختیار معلمان قرار گیرد.

منبع نگرانی دیگر که کارشناسان می گویند، فقدان داده های قابل اعتماد در مورد کووید-19 است. آنها می گویند که تحت ابتکارات شهروندان، والدین می توانند موارد ابتلا در مدارس را اعلام کنند. نانسی دلاگراو می گوید، اما این امر به عهده دولت است که انجام شود.

طبق نظر گروه COVID-STOP با توجه به همه این سؤالات، دولت کبک باید بازگشت به مدرسه را دو هفته دیگر به تعویق می انداخت.

در این زمینه عدم اطمینان، کارشناسان از دولت لوگو عصبانی هستند که ترس های والدین، معلمان و بسیاری از افراد دیگر را به رسمیت نمی شناسد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1904

به "کلاس های درس حضوری در مدارس کبک از دوشنبه از سر گرفته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های درس حضوری در مدارس کبک از دوشنبه از سر گرفته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید