پیغام وزیران امور خارجه کنیا و نروژ به امیرعبداللهیان

به گزارش شهر وبلاگ، وزیران امور خارجه کنیا و نروژ در پیغام های جداگانه ای به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، شروع به کار وی را تبریک گفته و برای امیر عبداللهیان آرزوی موفقیت کردند.

پیغام وزیران امور خارجه کنیا و نروژ به امیرعبداللهیان

به گزارش ایسنا، ریچل اومامو وزیر امور خارجه کنیا در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت نو آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کنیا در این پیغام تاکید نمود: معتقدم روابط بین دو کشور به سود هر دو ملت کنیا و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در این راستا ظرفیت قابل توجه و عظیمی برای توسعه روابط میان دو کشور وجود دارد.

ریچل اومامو ابراز اطمینان کرد: روابط محبت آمیز دو کشور ادامه خواهد یافت و رشد و شکوفایی روابط فیمابین در آینده برای دو کشور و دو ملت منافع زیادی به همراه خواهد داشت.

اینه اریکسون سوریده وزیر امور خارجه نروژ هم در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، انتخاب وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه نروژ در این پیغام تاکید نمود:ایران و نروژ از روابط خوب دوجانبه برخوردارند و امیدوار است دو طرف بتواننداین روابط را توسعه دهند.

وی علاقمندی خود به ادامه تبادل نظر های دوجانبه در موضوعات منطقه ای با حسین امیر عبداللهیان را بیان کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1688

به "پیغام وزیران امور خارجه کنیا و نروژ به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیران امور خارجه کنیا و نروژ به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید