پاکستان بار دیگر خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاه محمود قریشی، وزیرخارجه پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر از جامعه جهانی خواسته است تا تحریم ها علیه ایران همزمان با شیوع جهانی کرونا لغو گردد.

پاکستان بار دیگر خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد

در این ارتباط وزیر خارجه پاکستان با اشاره به نبرد بی امان دنیای علیه ویروس کرونا گفت: همه جامعه بین المللی در حال جنگیدن با شیوع ویروس کرونا هستند و ما در این برهه مهم ضروری است تا نهایت مهربانی را از خود به عنوان رهبران سیاسی دنیا نشان دهیم.

قریشی در ادامه گفته است: در این زمان پرخطر، تحریم ها علیه ایران باید برداشته شوند تا این کشور بتواند از منابع خود برای نجات جان انسان ها استفاده کند.

وزیرخارجه پاکستان در ادامه در توئیتی دیگر با اشاره به آمار تلفات شیوع دنیای ویروس کرونا در ایران، خواهان واکنش فوری و متحد برای همکاری های دنیای در این ارتباط شده است.

پیش از وزیرخارجه پاکستان، عمران خان نخست وزیر این کشور نیز در سخنانی خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شده بود.

نخست وزیر پاکستان در این ارتباط گفته بود: تحریم های مالی که علیه ایران اعمال شده، در شرایط فعلی به عنوان یک شرایط بحرانی ضروری است تا برداشته و لغو گردد. من واقعاً نگرانم از آنچه در ایران اتفاق می افتد، چون تحریم ها قبلاً تأثیر زیادی را برجای گذاشته اند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 70

به "پاکستان بار دیگر خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان بار دیگر خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید