داورزنی: بدهی ها تا مهر ماه تسویه می گردد، در زمان مناسب، تصمیم فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی را اعلام می کنیم

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس فدراسیون والیبال گفت: از زمانی که مسئولیت فدراسیون را پذیرفتم، بدهکاری های زیادی داشتیم که کوشش کردیم آن ها را تسویه کنیم و تا مهرماه امسال، همه آن ها پرداخت خواهد شد.

داورزنی: بدهی ها تا مهر ماه تسویه می گردد، در زمان مناسب، تصمیم فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی را اعلام می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون، گفت: والیبال در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت که قهرمانی جوانان ایران در دنیا به عنوان رکورد جدیدی در والیبال به ثبت رسید.

رئیس فدراسیون والیبال میزبانی دو هفته لیگ ملت ها در ارومیه و اردبیل و میزبانی قهرمانی مردان آسیا در تهران را از عملکردهای بسیار خوب والیبال ایران در سال 98 دانست و گفت: والیبال ساحلی نیز عملکرد خوبی در سال گذشته داشت که امیدوارم امسال نیز این فرایند را ادامه دهد.

وی ادامه داد: میزبانی تور دنیای سه ستاره بندرعباس را نیز در اسفند 98 داشتیم و همه کارها برای برگزاری رقابت ها صورت گرفته بود، اما ویروس کرونا مسابقات را لغو کرد. فدراسیون والیبال در ابتدای اسفند ماه با توجه به شرایط ویروس کرونا، با همکاری خوب باشگاه ها و دیگر مراجع، تکلیف لیگ های داخلی را معین کرد.

وی درباره برنامه های پیش روی والیبال ایران گفت: در سال 2021 درخواست میزبانی برای جوانان و نوجوانان دنیا داشتیم که فدراسیون دنیای تصمیم گرفت قهرمانی جوانان دنیا را به میزبانی دو کشور و مرحله نهایی آن را در ایتالیا برگزار کند. با توجه به این که از نظر شرایط اقتصادی و بازاریابی، میزبانی ایران در این مسابقات مناسب نبود، از میزبانی جوانان دنیا انصراف دادیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در نهایت تصمیم بر این شد که ایران میزبان نوجوانان و جوانان آسیا و نوجوانان دنیا گردد که میزبانی آسیا قطعی است و میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا، هنوز قطعی نشده اما احتمال آن زیاد است.

داورزنی تاکید نمود: المپیک اهمیت زیادی برای والیبال ایران دارد، اما در زمان مناسب تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

وی با یادآوری این که تا کنون مشکل حامی اقتصادی برای سال 1399 حل نشده است، اضافه نمود: کوشش داریم که بر اساس منابع موجود، برنامه ها را پیش ببریم. البته از زمانی که مسئولیت فدراسیون را پذیرفتم، بدهکاری های زیادی داشتیم که کوشش کردیم آن ها را تسویه کنیم و تا مهرماه امسال، همه آن ها پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال در سرانجام گفت: در کوششیم که لیگ را با رعایت پروتکل ها از نیمه شهریورماه شروع کنیم، زیرا هر چه لیگ پویاتری داشتیم باشیم، تیم ملی آماده تری خواهیم داشت.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال، امروز (شنبه) به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 567

به "داورزنی: بدهی ها تا مهر ماه تسویه می گردد، در زمان مناسب، تصمیم فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: بدهی ها تا مهر ماه تسویه می گردد، در زمان مناسب، تصمیم فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید