وقتی در تعطیلی تالارها، عروس ها از آرایشگاه به باغ می فرایند

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/خوزستان نایب رئیس اتحادیه تالارها و سالن های پذیرایی اهواز گفت: باید با افرادی که در باغ ها مراسم برگزار می نمایند، برخورد جدی گردد؛ تالارداران در حال پرداخت عوارض و مالیات هستند و نباید این باغ ها، تالارها را زیر سوال ببرند.

وقتی در تعطیلی تالارها، عروس ها از آرایشگاه به باغ می فرایند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سیروس جعفری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (14 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: یک سال است که تالارها تعطیل و تالارداران بیکار هستند اما جشن ها در جاهای دیگر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در حال حاضر جشن ها در باغ های اطراف برگزار می شوند. نمی گردد یک روز باغ را پلمب کرد اما روز بعد مراسم را برگزار نمایند.

نایب رئیس اتحادیه تالارها و سالن های پذیرایی اهواز اعلام کرد: باید با افرادی که در باغ ها مراسم برگزار می نمایند، برخورد جدی گردد؛ تالارداران در حال پرداخت عوارض و مالیات هستند و نباید این باغ ها، تالارها را زیر سوال ببرند.

جعفری گفت: چرا تالارها تعطیل هستند اما مراسم ها در حال برگزاری است؟ آرایشگاه های زنانه نیز در حال بزک کردن عروس ها هستند و آن ها را به مراسم می فرستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1193

به "وقتی در تعطیلی تالارها، عروس ها از آرایشگاه به باغ می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی در تعطیلی تالارها، عروس ها از آرایشگاه به باغ می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید