نهمین جشنواره فیلم و عکس امید 5 تا 8 آبان برگزار می گردد ، افزایش فعالیت های فرهنگی دانشجویان در بستر فضای مجازی

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم از برگزاری نهمین جشنواره فیلم وعکس امید از 5 تا 8 آبان در دانشگاه خلیج فارس اطلاع داد.

نهمین جشنواره فیلم و عکس امید 5 تا 8 آبان برگزار می گردد ، افزایش فعالیت های فرهنگی دانشجویان در بستر فضای مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد هادی عسگری،مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در نشست خبری که امروز به صورت مجازی در وزارت علوم برگزار گردید گفت: نهمین دوره جشنواره فیلم و عکس امید 5 تا 8 آبان ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: هشتمین دوره این جشنواره به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید و نهمین دوره جشنواره فیلم وعکس دانشجویان امید با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد. این جشنواره یکی از برنامه های مهم و اثر بخش جهت مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در فراوری آثار فاخر و و ارزشمند در حوزه اجتماعی باشد و ثمره آن می تواند دانش جمعی دانشجویان در حوزه مسائل اجتماعی جامعه باشد که کلیت آن بیانگرمسئولیت اجتماعی دانشگاه در شرایط خطیر کنونی است.

عسگری اضافه نمود:هر چه که ما بتوانیم در شرایط شیوع ویروس کرونا که امکان حضور دانشجویان در دانشگاهها وجود ندارد و همه فعالیت های آموزشی و فرهنگی در بستر فضای فرهنگی برگزار می گردد، اگر مشارکت دانشجویان را بتوانیم افزایش دهیم حس مسئولیت دانشجویان افزایش پیدا می نماید و اثر بخشی فزاینده ای خواهد داشت.

وی درخصوص حمایت از برگزیدگان گفت: بعد از اینکه اختتامیه برگزار گردید،با سیاست گذاران این امر ارتباط خواهیم گرفت و دانشجویان برتر را معرفی خواهیم کرد و اگر احتیاج است کارگاه های آموزشی برگزار گردد انجام گردد که فراوریاتشان بتواند برای دانشگاه ها و جامعه خروجی تاثیری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 787

به "نهمین جشنواره فیلم و عکس امید 5 تا 8 آبان برگزار می گردد ، افزایش فعالیت های فرهنگی دانشجویان در بستر فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره فیلم و عکس امید 5 تا 8 آبان برگزار می گردد ، افزایش فعالیت های فرهنگی دانشجویان در بستر فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید