معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی

به گزارش شهر وبلاگ، یکی از شهرهای شلوغ و پر زرق و برق که در چند سال گذشته بسیار جذب گردشگر نموده، دبی هست. این شهر با فراهم کردن امکانات بی مثال، سالانه پذیرای گردشگران ایرانی و دیگر کشورهاست. با ما در مقاله مشهورترین رستوران های ایرانی دبی همراه باشید تا شما را با تعدادی از برترین رستوران های ایرانی دبی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با رستوران های ایرانی معروف دبی برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی

فهرست مطالب

رستوران ایرانی کباب ویژه آل استاد Al Ustad Special Kababرستوران فارسیرستوران ایرانی شبستانرستوران آبشاررستوران شایانرستوران الفریج Al Fareejرستوران و کافه ایران زمینرستوران نیلورستوران اناررستوران شب های شیرازرستوران حاتمرستوران بانورستوران صدفرستوران خاتون

رستوران ایرانی کباب ویژه آل استاد Al Ustad Special Kabab

این مورد از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی غذاهای متنوع ایرانی را سرو می نماید و با توجه به کیفیت عالی غذایی که دارد، هزینه های آن بسیار ارزان هستند، بطوریکه برای هر دو نفر میانگین هزینه بین 70 درهم است. رستوران آل استاد وعده های ناهار و شام را در رستورانش سرو می نماید و بدین منظور از ساعت 12 ظهر تا 16 برای صرف نهار و از 6:30 تا 1 بامداد برای صرف شام آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران فارسی

رستوران فارسی بسیار مکان خوبی برای خانواده، بچه ها و عظیمسالان است و همینطور امکان ارسال غذا به محل سکونت را نیز دارد. جالب است بدانید با تمام این امکاناتی که برای مشتریانش فراهم نموده، هزینه های غذاها متوسط برآورد شده اند. این مورد از برترین رستوران های ایرانی دبی وعده ناهار و شام را برای مشتریانش سرو می نماید و از همین رو، برای صرف غذا می توانید از ساعت 12 ظهر تا 13:30 شب بروید و یک شام دلپذیر را میل کنید.

رستوران ایرانی شبستان

رستوران شبستان سبک سنتی دارد و منوهای آن ایرانی، مدیترانه ای با هزینه های گران قیمت هستند. زمانیکه شما در این مورد از رستوران های ایرانی معروف دبی حضور پیدا می کنید، برای هر دو نفر باید 410 درهم بدهید. رستوران شبستان از ساعت 7:30 تا 11 شب به مشتریانش خدمات ارائه می دهد.

رستوران آبشار

رستوران آبشار امکاناتی از جمله وای فای رایگان، نشستن در فضای باز، سرویس به محل سکونت، بوفه و همینطور محیطی آرام و خانوادگی دارد. این مورد از رستوران های ایرانی معروف دبی غذاهایی از جمله آش، خورشت های ایرانی و انواع کباب را در محیطی عالی را برای شما در وعده های نهار و شام آماده می نماید. از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می توانید برای دریافت خدمات به این مورد از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی مراجعه فرمایید.

رستوران شایان

بدلیل مدرن بودن، این مورد از برترین رستوران های ایرانی دبی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات کاری عظیم است و همینطور مناسب برای خانواده ها و بچه ها. میهمانان برای صرف وعده های غذایی از ساعت 12 الی 15 برای سرو نهار و از ساعت 6:30 الی 12 شب برای صرف شام می توانند مراجعه نمایند. این مورد از برترین رستوران های ایرانی دبی ویژگی هایی از جمله تنوع در منو و امکاناتی نظیر رزرو میز، بیرون بر، پارکینگ، جایگاه چرخ دار و سالن ناهار خوری خصوصی دارد. اینجا بدلیل غذاهای لذیذ و تازه و محیط زیبا مشهور هست.

رستوران الفریج Al Fareej

رستوران الفریج به غیر از غذاهای ایرانی، نوشیدنی های گرم و سرد را نیز سرو می نماید و امکاناتی مانند فضای نشیمن خارجی و داخلی و سرویس بیرون بر را داراست. در این رستوران نمی توانید برای صرف صبحانه حضوری مراجعه کنید و بدین منظور از قبل باید با رستوران تماس بگیرید. ولی، برای صرف وعده های نهار و شام می توانید از ساعت 12 ظهر تا 12 شب به رستوران الفریج بروید.

رستوران و کافه ایران زمین

رستوران کافه ایران زمین فضایی بسیار مدرن دارد و میتوان هم در فضای داخل و هم در فضای خرج رستوران نشست و از وعده های صبحانه و نهار لذت برد. ایران زمین دارای امکاناتی چون وای فای رایگان است.

رستوران نیلو

این مورد از رستوران های ایرانی معروف دبی خدماتی از جمله بیرون بر، بوفه، جایگاه چرخ دار، وای فای رایگان و محیط باز دارد و همینطور با وجود جایگاه هایی به رنگهای روشن و طرح گلدار، محیطی آرام را برای خانواده ها به ارمغان می آورد.

رستوران انار

رستوران انار تماما غذاها و دسرهای ایرانی سرو می نماید و دارای محیطی لوکس است. این رستوران امکاناتی مانند جایگاه ویلچر، سالن غذاخوری لوکس، بوفه، وای فای رایگان و فضای مناسب برای بچه ها را دارد.

رستوران شب های شیراز

رستوران شب های شیراز غذاهایی چون انواع کباب، ماهی و جوجه کباب را سرو می نماید و دارای منوی فارسی، ایرانی، عربی و آسیای شرقی است. رستوران شب های شیراز از ساعت 8 صبح تا 2 نیمه شب آماده ارائه خدمات است.

رستوران حاتم

در این رستوران از منوهای ایرانی لذت می برید و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می توانید برای نوش جان کردن وعده های نهار و شام با قیمت های بسیار ارزان به رستوران حاتم دبی بروید.

رستوران بانو

رستوران بانو از 10 صبح تا 10 شب برای مشتریان وعده های نهار و شام را سرو می نماید و با داشتن منویی متفاوت و رنگین، توجه همه را به خود جلب می نماید. از جمله غذاها در این منو میتوان به کباب و انواع لقمه و فینگر فود، ترشی، سبزی و خوراکی های بسیار خوشمزه ایرانی اشاره نمود.

رستوران صدف

رستوران صدف دارای امکاناتی از جمله سرویس بیرون بر، فضای مناسب برای بچه ها و وای فای رایگان است. این رستوران دارای فضایی دلنشین و نورانی بوده و انواع غذاهای ایرانی را در وعده های نهار و شام سرو می نماید.

رستوران خاتون

رستوران خاتون همانند شعبات داخل کشور انواع کباب، ماست و خیار، جوجه کباب و سالاد شیرازی را در وعده های نهار و شام سرو می نماید. از ساعت 9 صبح تا 10:30 شب می توانید به این رستوران بیایید و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

در ادامه بخوانیدهفت رستوران برتر دبی | بهترین رستوران های دبیمنبع: همگردی
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1314

به "معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران های ایرانی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید