مشوق های سرمایه گذاری به شرکت های دانش بنیان در پیغام ارائه می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، مدیر عامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام با اشاره به استقرار 16 واحد دانش بنیان و فناوری های نوین در این منطقه گفت: با هدف استقرار بیشتر این شرکت ها مشوق هایی از جمله 25 درصد تخفیف در اجاره بها به این شرکت ها اعطا می گردد.

مشوق های سرمایه گذاری به شرکت های دانش بنیان در پیغام ارائه می گردد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام اظهار کرد: هم اکنون بیش 270 واحد فراوریی و صنعتی در پیغام مستقر هستند که از این تعداد 100 واحد فعال و 16 واحد دارای گواهی دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: در کنار توسعه زیر ساخت ها به اسم یکی از برنامه های مهم در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام با هدف استقرار بیشتر شرکت ها در این منطقه، مشوق هایی از جمله حداکثر 25 درصد تخفیف به شرکت های دانش بنیان قابل ارائه است.

ثناگو مطلق ادامه داد: در کنار توافقاتی با بانک ها با هدف ایجاد شغل و ارائه تسهیلات از سوی آنها به فعالان مالی، در پی این هستیم تا فضایی را در پیغام ایجاد تا در سایه تعامل ارتباطات صنعت با دانشگاه از فعالیت هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه ارتباطات حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه با استقرار این شرکت های دانش بنیان زمینه اشتغال قریب به 150 نفر به صورت مستقیم فراهم شده اظهار کرد: مرکز داده، فراوری تجهیزات الکترونیک و سیستم های کنترل، اتوماسیون و مانیتورینگ، ابزار دقیق، فراوری دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی، فراوری تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی و فراوری کاتالیزورهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از جمله محصولاتی است که به وسیله این شرکت های دانش بنیان مستقر در پیغام فراوری و به بازار ارائه می گردد.

وی با اشاره به ارزش سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریالی این شرکت ها در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام اضافه کرد: این آمادگی در منطقه برای جذب و استقرار بیشتر سرمایه گذاران در بخش شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین وجود دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی فاز چهار در این منطقه با اولویت شرکت های دانش بنیان در بخش آی.تی و آی.سی.تی توضیح داد: به همین منظور بالغ بر 20 هکتار برای استقرار این شرکت ها در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1709

به "مشوق های سرمایه گذاری به شرکت های دانش بنیان در پیغام ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوق های سرمایه گذاری به شرکت های دانش بنیان در پیغام ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید