مشاور بایدن: هیچ کسی از کاخ سفید با بایدن تماس نگرفته است

به گزارش شهر وبلاگ، مشاور ارشد ستاد انتخاباتی جو بایدن گفته است که تا به امروز هیچ یک از مقام های کاخ سفید با رئیس جمهور منتخب ایالات متحده تماس برقرار نکرده است.

مشاور بایدن: هیچ کسی از کاخ سفید با بایدن تماس نگرفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سیمون سندرز مشاور ارشد ستاد انتخاباتی جو بایدن روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: کاخ سفید تا به امروز با جو بایدن تماس نگرفته است.

این در حالی است که برخی رسانه های خبری آمریکایی روز شنبه رسما جو بایدن را به عنوان پیروز نهایی انتخابات 3 نوامبر معرفی کردند، ولی ترامپ حاضر به قبول شکست نشده است.

وی در مصاحبه با سی ان ان اضافه کرد: تعدادی از جمهوریخواهان کنگره تا به امروز با بایدن تماس گرفته اند، ولی هیچ یک از مقام های کاخ سفید تا به امروز تماسی با بایدن نداشته است.

وی گفت: تصور می کنم کاخ سفید این مساله را شفاف کرده است که راهبرد آن ها در شرایط کنونی چیست و آن ها می خواهند به این راهبرد شکست خورده و غیرقانونی ادامه دهند. ولی این مردم هستند که درباره انتخابات این کشور تصمیم می گیرند و مردم حرفشان را زده اند.

وی تاکید کرد: مردم آمریکا گزینه خوبی را انتخاب کرده اند و کار های زیادی باید انجام شود.

ترامپ اعلام کرده است که در انتخابات تقلب های گسترده ای اجرا شده و ده ها هزار رای پستی غیرقانونی علیه وی به صندوق ها ریخته شده است.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 850

به "مشاور بایدن: هیچ کسی از کاخ سفید با بایدن تماس نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور بایدن: هیچ کسی از کاخ سفید با بایدن تماس نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید