زمان برگزاری رویداد ویژه اپل اعلام شد؛ منتظر چه محصولاتی باشیم؟

به گزارش شهر وبلاگ، همانطور که از نام آن پیداست، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) بیشتر توسعه دهندگان را هدف قرار داده است. با این حال، این فرصتی است برای انجام بعضی کار های بازاریابی با یک سخنرانی کلیدی و اعلام نسخه های نو سیستم عامل اپل است که کاربران آیفون، آی پد و مک را هیجان زده می نماید.

زمان برگزاری رویداد ویژه اپل اعلام شد؛ منتظر چه محصولاتی باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، امسال بعلاوه یک رویداد اسرارآمیز با عنوان رویداد ویژه در اپل پارک در تاریخ 15 خرداد ماه 1402 برگزار می گردد.

اپل هیچ چیزی را تایید نکرده است، اما این می تواند با xrOS، پلتفرم نرم افزاری که هدست واقعیت ترکیبی اپل و خود هدست را تامین می نماید، ارتباط داشته باشد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که این هدست در مسیر عرضه در ماه ژوئن قرار گرفته است و بعضی از تحلیلگران معتقدند که می تواند کل صنعت AR/VR را تقویت کند.

انتظار می رود Apple Reality Pro یکی از قدرتمندترین هدست های XR باشد و قیمت آن نیز بر همین اساس باشد. گفته می گردد که دارای نمایشگر های میکرو OLED سونی، پردازنده های دوگانه ساخته شده به وسیله TSMC، دوربین و منبع تغذیه خارجی است. قیمتی که شنیده ایم 3000 دلار است، بنابراین به جای کاربران تفریحی، حرفه ای ها را هدف قرار خواهد داد. انتظار می رود این هدست اواخر امسال به فروش برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2115

به "زمان برگزاری رویداد ویژه اپل اعلام شد؛ منتظر چه محصولاتی باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری رویداد ویژه اپل اعلام شد؛ منتظر چه محصولاتی باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید