خود چینی ها این موبایل های چینی را می خرند، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، هوآوی ظاهراً در چین از محبوبیت و وفاداری زیادی برخوردار است، به ویژه در فروش دو دستگاه از جدیدترین پرچمداران خود.

خود چینی ها این موبایل های چینی را می خرند، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بروس لی، مدیر ارشد فناوری هوآوی در کنفرانس اخیر ارتباطات رسانه ای، فناوری و نوآوری موبایل هوآوی اعلام نمود که میت X3 تاشو پرفروش ترین در چین بوده است و پس از آن سری P60 در بخش قیمت 4000 تا 6000 یوان پرفروش ترین در کشور بودند.

ممکن است در این آمارهای داخلی که از سوی خود هواوی گزارش شده است، بزرگنمایی هایی انجام شده باشد، اما صرف نظر از این، نمی توانیم انکار کنیم که گزارش منتشر شده با حقیقت همخوانی دارد. طبق تحقیقات Counterpoint و چند محقق دیگر بازار، هوآوی موفقیت برجسته ای در بازار داخلی چین کسب نموده است و محبوبیت آن در حال افزایش است.

هواوی در سه ماهه اول 2023 نسبت به سه ماهه اول 2022 به 41 درصد افزایش فروش دست یافت و سهم بازار خود را به 9.2 درصد در سال افزایش داد. به گفته تحلیلگران صنعت، هواوی اعتماد بلندمدت و وفاداری به برند در داخل کشور دارد و کاربران از نوآوری مداوم این شرکت قدردانی می نمایند. ظاهرا فقدان 5G عامل بزرگی در تضعیف این برند محبوب نیست.

بیشتر بخوانید:

واتساپ دست بردار نیست/ هر روز یک قابلیت تازه/ عکس

اسب گوشتخوار، تصویری که جهان را متحیر کرد/ عکس

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2121

به "خود چینی ها این موبایل های چینی را می خرند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود چینی ها این موبایل های چینی را می خرند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید