افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی در متاورس

به گزارش شهر وبلاگ، اولین فروشگاه فیزیکی متا به تازگی افتتاح شده است. این فروشگاه دارای فضایی در حدود 139.3 متر مربع است و در حال حاضر سه دستگاه Quest 2، Portal و Ray-Ban Stories را ارائه می دهد.

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی در متاورس

به گزارش خبرنگاران، Quest 2 یک هدست VR متا است که تا کنون فروش آن از 10 میلیون دستگاه فراتر رفته است. پرتال یک دستگاه تماس تصویری است که کاربران می توانند با استفاده از آن قابلیت تماس تصویری خود را با کارکنان فروشگاه آزمایش نمایند. Ray-Ban Stories نیز عینک های هوشمندی هستند که عکس و فیلم می گیرند و در پلتفرم های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

پس از اینکه زاکربرگ توسعه کامل متاورس را اعلام نمود، این شرکت عزم خود را برای توسعه VR (واقعیت مجازی) جزم کرد. افتتاح فروشگاه فیزیکی متا به این منظور است که مشتریان بیشتری بتوانند محصولات واقعیت مجازی این شرکت را تجربه نمایند. مارتین گیلیارد رئیس فروشگاه متا، می گوید: این فروشگاه به گونه ای طراحی شده است که به مصرف نمایندگان اجازه دهد محصولات متا را امتحان نمایند. کاربران باید برای درک بیشتر محصولات، آن ها را تجربه نمایند.

این فروشگاه محیط های مختلفی را برای تقلید از محیط واقعی کاربران ایجاد نموده است؛ بنابراین این شرکت می تواند بازخورد واقعی تری از کاربران برای بهبود های بعدی دریافت کند. متا اولین فروشگاه فیزیکی خود را در یک خیابان شلوغ افتتاح نکرد، بلکه طبقه پایین دفتر Reality Labs را انتخاب کرد. این شرکت اولین شرکتی نیست که یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی VR افتتاح می نماید. یک برند چینی به نام Pico نیز در حال حاضر فروشگاه های فیزیکی زیادی افتتاح نموده است.

متا چند روز پیش اولین پایگاه متاورس XR را در آسیا افتتاح کرد. این پایگاه در تایوان است و بحث های سیاست XR و مبادلات صنعتی را ترویج می نماید. XR یک اصطلاح کلی برای VR، AR و MR است و تمام ویژگی های این دستگاه ها را شامل می گردد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1950

به "افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی در متاورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی در متاورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید