زاهدانی ها پارسال بیش از 420 میلیون تومان صدقه دادند

به گزارش شهر وبلاگ، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان گفت: مردم این شهرستان سال گذشته بیش از 420 میلیون و 150 هزار تومان صدقه به وسیله پرداخت الکترونیکی، صندوق صدقات و سایت کمیته امداد یاری کردند.

زاهدانی ها پارسال بیش از 420 میلیون تومان صدقه دادند

محمد کیخا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان میزان صدقه جمع آوری شده در سال 97 را 391 میلیون و 894 هزار تومان ذکر کرد.

او با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع آوری شده اضافه کرد: صدقات جمع آوری شده برای مددجویان در قالب یاری های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش های خانواده، یاری هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی، یاری به تأمین، تکمیل و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و یاری های موردی در راستای برطرف نیازمندی های مددجویان هزینه می گردد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان ادامه داد: با توجه به پیشرفت های فناوری، پرداخت صدقه به روش های نوین یکی از اولویت های کمیته امداد برای سهولت در پرداخت صدقه از سوی مردم و همچنین کاهش هزینه های جاری برای کمیته امداد است.

کیخا اعلام کرد: نحوه پرداخت صدقه الکترونیکی به وسیله سامانه پیامکی و ارسال عدد 1به سرشماره 8877، شماره گیری #0548877 به وسیله تلفن همراه، و مراجعه به سایت کمیته امداد امام (ره) به نشانی www.emdad.ir بوده و همچنین اپلیکیشن سکه راه مطمئن دیگری برای پرداخت صدقات مردمی است.

گ

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 147

به "زاهدانی ها پارسال بیش از 420 میلیون تومان صدقه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدانی ها پارسال بیش از 420 میلیون تومان صدقه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید