معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

به گزارش شهر وبلاگ، شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه ای که دارند می توانند از بین محصولات شیائومی دست به انتخاب بزنند. در این مطلب به سراغ گوشی های میان رده این شرکت چینی خواهیم رفت و قصد داریم 8 گوشی برتر و محبوب شیائومی در بازار تا 15 میلیون تومان را به شما معرفی و بررسی کنیم تا وقت زیادی را برای پیدا کردن بهترین گزینه خرید متناسب با بودجه خود صرف نکنید.

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

با بهترین گوشی های موبایل سال 2023 آشنا شوید

شیائومی مدل 11T 5G

اگر بودجه کافی برای خرید یک گوشی میان رده باکیفیت را دارید، شاید مدل 11T 5G به عنوان گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این گوشی هوشمند شیائومی که توانسته رضایت بیش از 89 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد، مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای ویدیویی را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، باید به پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی، قابلیت HDR10+ و حداکثر روشنایی 1000 نیتی نمایشگر این گوشی هوشمند شیائومی نیز اشاره کنیم که به همراه محافظ گوریلا گلس ویکتوس، از مدل 11T 5G یک گوشی میان رده با ارزش ساخته اند.

شیائومی به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند خود از پردازنده 6 نانومتری Dimensity 1200 مدیاتک استفاده کرده که 8 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امر پردازش کمک می کنند. همچنین نباید پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 این گوشی را نیز از قلم بیندازیم. به طور کلی پردازنده شیائومی مدل 11T 5G از پس انجام کارهای سنگین مثل اجرای بازی های گرافیکی به خوبی بر می آید و از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

سیستم دوربین این گوشی هوشمند سه سنسور را درون یک ماژول مستطیلی شکل جای داده که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو می شود. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز، عکس های باکیفیتی را به ثبت می رساند.

از لحاظ شارژدهی و باتری، این گوشی هوشمند میان رده شیائومی عملکرد بسیار خوبی دارد و از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. همچنین شیائومی درون جعبه این گوشی هوشمند خود یک شارژر پرسرعت 67 واتی قرار داده که می تواند باتری پرظرفیت این گوشی میان رده را در عرض تنها 36 دقیقه به طور کامل شارژ کند که این آمار و ارقام بسیار عالی است.

از دیگر مشخصات بسیار خوب این گوشی قدرتمند به می توان سیستم عامل اندروید 13، رابط کاربری MIUI 14 و حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی اشاره کرد.

ردمی نوت 12 پرو شیائومی 5G

ردمی نوت 12 پرو، تازهترین میان رده شیائومی است که در حال حاضر در بازار کشور به فروش می رسد و از لحاظ امکانات و قابلیت ها در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس OLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می کند و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 به کاربران ارائه می کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 900 نیت می رسد که برای یک گوشی میان رده مناسب است.

همچنین نباید گوریلا گلس کورنینگ 5 را به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی و قابلیت های نظیر Dolby Vision و HDR10+ از قلم بیندازیم. غول چینی دنیای فناوری پردازنده شش نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک را به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند تازه مورد استفاده قرار داده که با همراهی Mali-G68 MC4 به عنوان پردازنده گرافیکی، به راحتی از عهده اجرای همه اپلیکیشن ها و بازی های روز دنیا به خوبی بر می آید.

حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز این پردازنده را همراهی می کنند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با نیاز خود حسابی باز باشد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند شیائومی از سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیسلی ماکرو نیز بهره می برد که در مجموع عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند.

قابلیت فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه در این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده اشاره کنیم که با کیفیت 1080P قابلیت فیلم برداری دارد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی مورد استفاده قرار گرفته که به کمک شارژ پرسرعت 67 واتی اش می تواند در عرض 15 دقیقه حدود 50 درصد و در عرض 46 دقیقه به طور کامل باتری این گوشی را شارژ کند.

سیستم عامل اندروید 12 به همراه MIUI 13 روی این گوشی نصب شده و جک 3.5 میلی متری صدا نیز روی بدنه ردمی نوت 12 پرو شیائومی 5G دیده می شود.

پوکو X5 پرو شیائومی 5G

اگر به هدف گیمینگ قصد خرید یکی از گوشی های میان رده شیائومی را دارید، گوشی هوشمند پوکو X5 پرو که مشخصات فنی و امکانات بسیار پیشرفته ای در حد گوشی پرچم دار دارد، احتمالاً می تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد.

این گوشی هوشمند پرقابلیت شیائومی از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد که رفرش ریت 120 هرتزی دارد و محتواهای تصویری را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این نمایشگر حداکثر روشنایی تصویر 900 نیتی دارد و از گوریلا گلس کورنینگ 5 نیز به عنوان محافظ نمایشگر بهره می برد.

از لحاظ قدرت پردازشی، این گوشی هوشمند تازه میان رده به پردازنده 6 نانومتری اسنپدراگون 778G 5G کوالکام متکی است و پردازنده گرافیکی Adreno 642L نیز، آن را در این مسیر همراهی می کند. پوکو X5 پرو با بهره گیری از این پردازنده قادر است از پس تمام امورات سبک و سنگین کاربران به خوبی بربیاید. این موضوع یعنی، شما می توانید از این گوشی برای انجام تازهترین بازی های روز دنیا نیز استفاده کنید و از این بابت هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

همچنین حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند تازه در نظر گرفته شده که کاربران می توانند بر اساس نیز خود دست به انتخاب بزنند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 پوکو را اجرا می کند.

سه سنسور دوربین درون ماژول مستطیلی شکل، روی بدنه پشتی این گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان دیده می شود. سنسور اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو به چشم می خورد. قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در پنل جلویی پوکو X5 پرو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر جای گرفته که این دوربین می تواند با کیفیت 1080P به فیلم برداری بپردازد. انرژی این گوشی هوشمند از جانب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از سرعت شارژ 67 نیز پشتیبانی می کند و در عرض حدود 45 دقیقه به طور کامل شارژ از صفر تا صد درصد شارژ می شود. از دیگر ویژگی های این گوشی باید به جک 3.5 میلی متری و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی

با اینکه حدود 2 سال از زمان عرضه گوشی میان رده ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی به بازار می گذرد، اما این گوشی همچنان یکی از پرفروش ترین های میان رده است که بیش از 87 درصد از خریدارانش در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند.

این میان رده باکیفیت شیائومی نمایشگری 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED دارد و از قابلیت های بسیار خوب دیگری نظیر رفرش ریت 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1200 نیت، تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ و همچنین رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می برد. گوریلا گلس کورنینگ 5 نیز به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می پردازد.

غول چینی فناوری برای این گوشی میان رده خود از پردازنده شش نانومتری Dimensity 920 مدیاتک استفاده کرده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4، از پس انجام کلیه امور کاربران به خوبی بر می آیند. حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی هوشمند تعبیه شده که کاربران می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند.

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی از گواهی ضدآب IP53 نیز بهره می برد و قادر است در برابر پاشش قطرات آب دوام بیاورد. سیستم عامل اندروید 11 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می کند.

این گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان در پنل پشتی مجهز به سیستم دوربین سه گانه متشکل از سه سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو است. همچنین کاربران می توانند از سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن که شارژدهی خوبی را ارائه می دهد، از سرعت شارژ بی نظیر 120 واتی پشتیبانی می کند. این شارژر قدرتمند قادر است باتری این گوشی هوشمند را تنها در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

این گوشی از کارت حافظه میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز پشتیبانی می کند و جک 3.5 میلی متری صدا نیز دارد.

پوکو X4 پرو 5G شیائومی

شیائومی، گوشی پوکو X4 پرو را در سال 2022 به عنوان یک میان رده خوب و خوش قیمت راهی بازار کرد. این گوشی هوشمند میان رده شیائومی نسبت به هزینه ای بابت خرید آن می پردازید، امکانات در خور و بسیار مجذوب کنندهی را به شما ارائه می دهد.

این گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب 120 هرتزی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، گوریلا گلس کورنینگ 5 و گواهی ضد آب IP53 پشتیبانی می کند.

قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 695 5G کوالکام است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 619 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که عملکرد مناسبی را به کاربران ارائه می دهد.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز همانند سنسور اصلی، امکان فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران به همراه می آورد.

پوکو X4 پرو به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 67 وات، انرژی مجدد خود را در عرض 41 دقیقه تأمین می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 11 سوار بر رابط کاربری MIUI 13 و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد.

ردمی نوت 12 پرو 4G شیائومی

از دیگر محصولات تازه شیائومی می توان به گوشی هوشمند میان رده ردمی نوت 12 پرو 4G اشاره کرد که حدود شش ماه قبل روانه بازار گوشی های هوشمند شد و به لطف قابلیت های خوبی که دارد، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

این گوشی میان رده طراحی مجذوب کننده و قیمت مناسبی دارد و از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد. این نمایشگر قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد و قابلیت های بسیار خوبی نظیر رفرش ریت 120 هرتزی، Dolby Vision و حداکثر روشنایی 1100 نیتی نیز دارد.

شیائومی برای این گوشی میان رده خود از پردازنده هشت نانومتری اسنپدراگون 732G استفاده کرده که به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 618، به خوبی می تواند شما را در انجام دادن کارهای سبک و سنگین کمک کند. حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند.

ردمی نوت 12 پرو 4G شیائومی در پنل پشتی مجهز به سیستم دوربین چهارگانه متشکل از چهار سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است. همچنین کاربران می توانند از سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن که شارژدهی خوبی را ارائه می دهد، از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می کند. سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 13 روی این گوشی هوشمند میان رده نصب شده و از حسگر اثر انگشت و جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می کند.

پوکو X5 5G شیائومی

پوکو X5 5G یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی به شمار می رود که حدود چند ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفت و از لحاظ مشخصات فنی در بازه قیمتی خود عملکرد بسیار درخشانی دارد.

اول از همه باید به نمایشگر 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED این گوشی میان رده اشاره کنیم که از یک سری ویژگی های خوب نظیر رفرش ریت 120 هرتزی و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ بهره می برد و قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2400 برای کاربران به نمایش بگذارد.

همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی به 1200 نیت می رسد تا کاربران در زیر نور شدید آفتاب نیز بتوانند از این گوشی استفاده کنند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 پوکو را اجرا می کند.

شیائومی به عنوان مغز متفکر میان رده خود از پردازنده 6 نانومتری اسنپدراگون 695 5G بهره برده که یک تراشه هشت هسته ای است و قدرتمندترین هسته آن یعنی Cortex-A76 با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این پردازنده، باید به پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز اشاره کنیم که تمام دستورالعمل های نمایش تصاویر در نمایشگر را از پردازنده دریافت و سپس آن ها را اجرا می کند.

کاربران می توانند حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند تازه پوکو در نظر بگیرند. البته امکان استفاده از کارت حافظه میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی گوشی برای کاربران وجود دارد.

در پنل پشتی این گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان از سه سنسور دوربین بهره برده شده که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپبکسلی ماکرو می شود. دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 4K ندارد و در این زمینه تنها به کیفیت 1080p بسنده شده است.

همچنین دوربین سلفی پوکو X5 5G شیائومی نیز تصاویر را با دقت 13 مگاپیکسلی ثبت می کند. این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و با شارژر 33 نیز می توان انرژی مجدد آن را در عرض یک ساعت تأمین کرد.

ردمی نوت 12S شیائومی

در نهایت می رسیم به یک گوشی هوشمند میان رده دیگر از شیائومی یعنی مدل ردمی نوت 12S. این میان رده تازه شیائومی هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ مشخصات فنی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است و مورد استقبال کاربران زیادی نیز قرار گرفته است.

ردمی نوت 12S نسبت به سایر گوشی های معرفی شده این برند چینی، نمایشگر کوچک تری دارد و به یک پنل 6.4 اینچی از جنس AMOLED مجهز شده که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می کند و رزولوشن تصویر آن نیز به 1080 در 2400 پیکسل می رسد. همچنین نباید تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر هر اینچ و حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیت نمایشگر این گوشی هوشمند را از قلم انداخت.

پردازنده 12 نانومتری هلیو G96 مدیاتک به عنوان تأمین کننده قدرت این گوشی به انجام وظیفه می پردازد و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز، این تراشه را در امر پردازش کمک می کند. اگرچه هلیو G96 یک تراشه گیمینگ نیست و نمی توانیم از آن انتظارات عجیب و غریبی داشته باشیم، اما برای اجرای بازی های سنگین با گرافیک میانه با مسئله ای خاصی روبرو نمی شوید.

کاربران می توانند از بین 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم این گوشی هوشمند میان رده دست به انتخاب بزنند. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD نیز وجود دارد.

یکی از ویژگی های خوب این گوشی این است که از جک هدفون بهره می برد و این مشخصه برای برخی کاربران حائز اهمیت است. سنسور اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد.

در پنل پشتی با دوربین سه گانه روبرو هستیم که در یک ماژول دوربین مستطیل شکل قرار گرفته اند. در پایین دوربین اصلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دیده می شود. اما در این میان این دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که نگاه ها را به سمت خود معطوف می کند. این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K ندارد، اما جزئیات تصویر را به خوبی ثبت می کند.

در پنل جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی حفره نمایشگر این گوشی تعبیه شده که عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد. این گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده که از شارژ 33 وات پشتیبانی می کند. باتری این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و اگر اهل بازی کردن باشید، می توانید روی عمر یک روزه باتری حساب کنید.

سخن پایانی

تنوع گوشی های هوشمند میان رده شیائومی بسیار بالاست و همین موضوع ممکن است باعث شود تا کاربران هنگام خرید این گوشی ها تنوانند انتخاب درستی داشته باشند. در این مقاله ما به معرفی و بررسی 8 گوشی برتر و باکیفیت شیائومی با بودجه 15 میلیون تومان بازار پرداختیم تا برای خرید گوشی های میان رده شیائومی، کار دشواری نداشته باشید و بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنید.

آیا شما تجربه استفاده از گوشی های میان رده شیائومی داشته اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، لطفا تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2163

به "معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید