روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت تر به انتها رسانید

به گزارش شهر وبلاگ، مدل های نو گلکسی بادزهای سامسونگ شامل گلکسی Buds2 و گلکسی Buds2 Pro، فراتر از یک دستگاه پخش موسیقی عمل نموده و با قابلیت های هوشمند خود اتصال راحت و هماهنگی میان سایر ابزارها را فراهم می نماید. این ایربادزها به قابلیت هایی مجهز شده اند که می توانند ضمن صرفه جویی در زمان انجام کارها، اندازه بهره وری را افزایش داده و لحظات خوشایندی را برای کاربران خود رقم بزنند.

روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت تر به انتها رسانید

جابه جایی اتوماتیک

سامسونگ اواسط تابستان سال جاری همزمان با رونمایی از نسل چهارم گوشی های تاشوی خود، گلکسی Buds2 Pro را به عنوان نوترین عضو خانواده بادز معرفی کرد. گلکسی Buds2 Pro به یاری فناوری ها و قابلیت هایی همانند صدای 24 بیتی Hi-Fi، ANC، صدای 360 درجه و طراحی ارتقا یافته، فراگیرترین تجربه صدای بی سیم را در اختیار شما می گذارد.

یکی دیگر از قابلیت های بادز نو سامسونگ، امکان جابه جایی اتوماتیک یا Auto Switch است. به یاری این قابلیت به راحتی می توانید در زمان استفاده از گلکسی Buds2 Pro بین دستگاه های مختلف گلکسی (گوشی، تبلت، لپ تاپ و…) جابه جا شوید. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای یک ویدئو در لپ تاپ یا تبلت خود هستید و همزمان یکی از از همکاران با تلفن شما تماس بگیرد، هنگامی که دکمه اتصال تماس را می زنید، Buds شما بدون احتیاج به تعویض دستی فعال می گردد. به همین ترتیب، هنگامی که تماس را قطع می کنید و به تماشای ویدئو در لپ تاپ خود باز می گشت، Buds هم به شکل هوشمند به شرایط قبلی خود تغییر حالت می دهد.

برای فعال سازی این قابلیت کافیست پس از راه اندازی اولیه بادز، به اپلیکیشن Galaxy Wearable گوشی هوشمند خود مراجعه نموده و در تنظیمات آن ویژگی Auto Switch را فعال کنید.

قابلیت Auto Switch در گلکسی های Buds2 و Buds2 Pro در دسترس کاربران قرار گرفته تا به شکل سریع تری چندین کار را به طور همزمان انجام دهند.

ویجت صفحه اصلی

بسیاری از ما هنگام کار با کامپیوتر، تلفن هوشمند خود را روی میز قرار می دهیم تا بتوانیم تماس ها و پیغام های دریافتی را ببینیم، اخبار و شرایط آب وهوا را دنبال کنیم و نتایج تیم های ورزشی مورد علاقه خود را پیگیر شویم. ویجت های صفحه اصلی به شما این امکان را می دهند که بدون احتیاج به باز کردن قفل گوشی خود، به سرعت اطلاعات را ببینید و به برنامه ها دسترسی داشته باشید.

ویجت ها یکی از راه های سفارشی سازی صفحه نمایش اصلی در گلکسی Z Fold4 هستند. اگر همزمان یکی از گلکسی بادزهای سری نو سامسونگ را داشته باشید و آن را به گوشی تاشوی Z Fold4 خود متصل کنید، می توانید از قابلیت های ویجت صفحه اصلی بادز در گوشی خود لذت ببرید.

به یاری این ویجت می توانید علاوه بر کنترل مقدار شارژ ایربادز خود، قابلیت های کنترل نویز را از صفحه اصلی گوشی خود تنظیم کنید. کنترل های نویز شامل، حذف نویز فعال یا ANC و حالت صدای محیط (ambient mode) می گردد.

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC در نسل نو بادزهای سامسونگ تا حد قابل توجه ای ارتقا یافته است. در این فناوری، سه میکروفون با نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالا، صدای محیط را حدودا تا 32 دسی بل حذف می نماید. در مقابل هم حالت صدای محیط (ambient mode) را در اختیار دارید که باعث می گردد هنگام شنیدن محتوا دیگر احتیاجی به قطع کردن آن نداشته باشید و در هر حالتی بتوانید از صدای اطراف خود استفاده کنید. بعلاوه وقتی حالت تشخیص صدا (voice detect) را فعال کنید این هدفون به صورت اتوماتیک و پیوسته بین حالت محیطی و حذف نویز فعال، جابه جا می گردد. برای مثال هنگامی که آغاز به صحبت کنید با تشخیص صدای شما در حالت محیطی قرار می گیرد و دیگر احتیاجی نیست برای شنیدن صدای اطرافیان و صحبت کردن با آن ها هدفون را از گوش خود درآورید. به یاری این قابلیت ها می توانید تمرکز خود را در محیط کاری افزایش دهید.

گلکسی Watch

داشتن ابزارهای متنوع گلکسی و ساخت یک زیست بوم هماهنگ میان آنها، می تواند تا حد بالایی مقدار بهره وری کارهای روزمره تان را ارتقا دهد. پس از داشتن گوشی های نو گلکسی سامسونگ و گلکسی Buds2، ساعت هوشمند Watch5 می تواند این زنجیره را کامل کند. به یاری قابلیت های هماهنگ این زیست بوم می توانید تنظیمات و کنترل های مربوط را به وسیله گلکسی واچ اعمال کنید.

برای این کار کافیست به منوی تنظیمات واچ مراجعه و در منوی Connections گزینه Bluetooth را انتخاب نموده تا با شناسایی Buds2 بتوانید به آن متصل شوید. پس از آن بدون از دست دادن لحظه ای از وقت خود، می توانید بین دستگاه های مختلف به راحتی جابه جا شوید.

مجموع این قابلیت ها باعث شده تا کاربران سامسونگ با داشتن یکی از مدل های گلکسی Buds2 یا Buds2 Pro یک روز شلوغ و پراسترس را با آسودگی خاطر و به راحت ترین شکل ممکن سپری نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2072

به "روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت تر به انتها رسانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت تر به انتها رسانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید