دولت برای تحقق وعده های خود کوشش کند

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مسائل مردم از سوی همه مسئولان کشور، توضیح داد باید وعده هایی که به مردم داده شده محقق گردد و مردم آثار این وعده ها را در سفره های خود احساس نمایند.

دولت برای تحقق وعده های خود کوشش کند

محسن علیزاده در گفت وگو با پانا درباره ضرورت رسیدگی به مسائل مردم گفت: همه مدیران باید تنها خدمتگذار مردم باشند. همه مدیران، مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی نباید فراموش نمایند که در ایران اسلامی، مردم سالاری حاکم است و مردم ولی نعمت ما هستند. بنابراین باید خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند با تغییر دولت و شکل گیری دولت انقلابی رویه های غلط گذشته حذف و تغییر در زندگی مردم ایجاد گردد. تغییرات نگاه در کابینه ایجاد شده اما باید در مدیران لایه های میانی و پایینی هم این تغییر انجام گردد و متوجه باشند که وظیفه ای جز خدمتگزاری به مردم ندارند.

عضو کمیسیون مالی مجلس افزود: مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار ایجاد همان نگاه نابی را دارند که در ابتدای انقلاب ایجاد شده بود. رئیس جمهوری باید برای تحقق وعده های مالی خود اقدام کند. باید مردم در سفره های خود تحقق وعده ها را احساس نمایند.

وی یادآور شد: دولت به معلمان، به متضررین بازار سرمایه و به بازنشستگان و همگان وعده داده است. مردم زمانی وعده ها را می پذیرند که تغییر در سفره های خود احساس نمایند. بنابراین باید هرچه سریع تر برای تحقق وعده های اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1806

به "دولت برای تحقق وعده های خود کوشش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت برای تحقق وعده های خود کوشش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید