جیم کری ـ کمدین معروف کانادایی آمریکایی ـ نسبت به تشویق ویل اسمیت به وسیله مهمانان مراسم اسکار، واکنش تندی نشان داد.

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، این بازیگر که با شبکه CBS مصاحبه می کرد، با انتقاد شدید از حاضران در مراسم اسکار، تشویق ایستاده ویل اسمیت پس از کسب جایزه اسکار تنها دقایقی پس از سیلی او به کریس راک را زیر سوال برد.

جیم کری ـ کمدین معروف کانادایی آمریکایی ـ نسبت به تشویق ویل اسمیت به وسیله مهمانان مراسم اسکار، واکنش تندی نشان داد.

این کمدین درباره اتفاق جنجالی مراسم اسکار سال جاری گفت: تشویق ایستاده ویل اسمیت به وسیله مهمانان حاضر در مراسم اسکار تهوع آور بود، هالیود یک مشت بزدل هستند و واقعا احساس کردم این نشانه مشخصی است که ما دیگر آن جمع فوق العاده قبل نیستیم.

کری ادامه داد: اگر من بودم همین امروز یک شکایت 200 میلیون دلاری علیه ویل اسمیت می کردم، زیرا آن ویدیو برای همواره باقی خواهد ماند و همه جا پخش خواهد شد. این توهین مدت زیادی ادامه خواهد داشت. اگر می خواهید از میان تماشاگران فریاد بزنید و مخالفت خود را نشان دهید یا چیزی در توییتر بگویید،خیلی هم خوب است. اما شما حق ندارید روی صحنه بروید و به صورت کسی بکوبید، تنها چون آنها کلماتی به زبان آوردند.

این کمدین معروف و 60 ساله بعلاوه گفت: برای ویل اسمیت برترین آرزوها را دارم و نمی خواهم علیه او چیزی بگویم، او کارهای بزرگی انجام داده، اما لحظه خوبی رقم نزد که بر لحظه درخشان همه برندگان سایه انداخت… لحظه ای خودخواهانه بود.

در جریان برگزاری نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار، شوخی کریس راک با موهای تراشیده جیندا پانکیت اسمیت همسر ویل اسمیت با واکنش شدید اسمیت همراه شد او با یک سیلی به استقبال کریس راک رفت.

کریس راک شکایتی علیه ویل اسمیت مطرح ننموده اما آموزشگاه اسکار اعلام نموده جوانب این ماجرا را آنالیز خواهد نمود.

ویل اسمیت با انتشار بیانیه ای از کریس راک و آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار عذرخواهی نموده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1921

به "جیم کری ـ کمدین معروف کانادایی آمریکایی ـ نسبت به تشویق ویل اسمیت به وسیله مهمانان مراسم اسکار، واکنش تندی نشان داد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیم کری ـ کمدین معروف کانادایی آمریکایی ـ نسبت به تشویق ویل اسمیت به وسیله مهمانان مراسم اسکار، واکنش تندی نشان داد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید