وقتی بولسونارو جان کری را با جیم کری اشتباه می گیرد!

به گزارش شهر وبلاگ، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل، طی مصاحبه ای در نشست تغییرات آب و هوایی گلاسکو، جان کری، نماینده اقلیمی آمریکا را با جیم کری، بازیگر کمدی اشتباه گرفت و این موضوع در شبکه های اجتماعی، تمسخر و خنده کاربران را در پی داشته است.

وقتی بولسونارو جان کری را با جیم کری اشتباه می گیرد!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بولسونارو در حاشیه نشست تغییرات آب وهوایی (کوپ26) گلاسکو به خبرنگاران گفت: من با جیم کری صحبت کردم اما این یک مسئله خصوصی است و متاسفانه نمی توانم به شما بگویم.

ویدئو منتشر شده از صحبت های وی در توییتر سریعا وایرال شد و تقریبا 150 هزار کاربر در یک ساعت اول این کلیپ را دیدن کردند.

سیاستمداران و روزنامه نگاران برای شرکت در این نشست دوهفته ای که رسما به عنوان کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل 2021 شناخته می گردد، به اسکاتلند رفته اند. اما تنها با گذشت دو روز، این کنفرانس در حال حاضر به وسیله اشتباهات شرم آور شرکت نمایندگان در معرض خطر قرار گرفته است.

پس از انتشار کلیپ جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی های افتتاحیه که در حال چرت زدن بود، این بار بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل، سیاستمدار دیگری بود که خود را در صحنه دنیای تخریب کرد.

این اجلاس مدت ها قبل از آغاز بحث برانگیز بود. از هفته ها پیش، منتقدان چپ و راست به ریاکاری آشکار سران کشورها که با جت های شخصی خود پرواز می نمایند و از طرفی قصد کاهش هیدروکربن ها را دارند، اشاره نموده اند. بعلاوه عده ای هم این اجلاس را نوعی نمایش به وسیله همان سران ثروتمند قلمداد نموده اند.

کلودیا وب، نماینده سابق حزب کارگر انگلیس نوشت: همانطور که پیش بینی می گردد، این سران ثروتمند و متعلق به طبقه بالا از این اجلاس صرفا برای حکمرانی خودشان استفاده می نمایند. سخنرانان یکی پس از دیگری، که بدترین آن ها بوریس جانسون، نخست وزیرانگلیس است، صرفا ادعاهای پوچ مبنی براینکه چقدر هدفمند و عالی کربن را کاهش می دهیم، دارند.

رهبران بیش از 120 کشور دنیا روز دوشنبه یک نوامبر (10 آبان) وارد گلاسکو شدند تا با حضور در اجلاس کوپ26 (COP26) درباره اقدامات فوری در زمینه آب وهوایی مذاکره نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1751

به "وقتی بولسونارو جان کری را با جیم کری اشتباه می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی بولسونارو جان کری را با جیم کری اشتباه می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید