تیپ ترسناک کیم کارداشیان در وحشت از کرونا!

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران: کیم کارداشیان در مراسم های مختلف با استایل خاصش جلب توجه می نماید اما این بار در هفته مد نیویورک با پوشش عجیب و ترسناکش سوژه شد.

تیپ ترسناک کیم کارداشیان در وحشت از کرونا!

کیم کارداشیان شخصیت تلویزیونی واقع نما، مدل، بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است که تا به امروز 8 بار ازدواج نموده است. کیم کارداشیان استایل های خاص و جالبی دارد. کیم کارداشیان با کانیه وست در مرحله طلاق و جدایی قرار دارند. کریس یکی از همسران کیم کارداشیان است که تنها 72 روز همسر او بود و کیم کارداشیان از 8 ازدواج خود 4 فرزند هم دارد.

به گزارش خبرنگاران،گاهی برای متفاوت بودن و بیش از همواره جلب توجه کردن شاید باید عجیب و غریب بود، این تعبیری است که بسیاری از مجلات خبری در واکنش به پوشش نو کیم کارداشیان در هفته مد نیویورک نشان دادند، چراکه ظاهر نو او واقعا از روال طبیعی خارج و به سمت عجیب و غریب بودن سوق پیدا نموده بود و همین پوشش خاص علتی شد تا باز نام این سلبریتی پرحاشیه سر زبان ها بیفتد.

ماسک عجیب و ترسناک کیم کارداشیان

کیم با پوششی یکدست چرم مشکی وارد محل برگزاری فشن شوی هفته میشود اما آنچه که جلب توجه می نماید، ماسک عجیب و به نوعی ترسناک اوست که به صورت کامل چهره اش را پوشانده. ماسک چرم مشکی که در قسمت هایی از آن به اسم مثال روی چشم ها، زیپ وجود دارد تا احتمالا کارداشیان جنجالی بتواند به وسیله آنها جلوی پایش را دیده و زمین نخورد.

کیم کارداشیان همسر سابق کانیه وست در تمام طول مدت زندگی مشترک و حتی پس از طلاقش به علت رفتارهای خاص و متفاوتش، اغلب نامش در میان اخبار ویروسی دیده می شد بازهم جلب توجه کرد، البته این بار به شکلی متفاوت با دفعات قبلی و ظاهر شدن با پوششی کاملا عجیب و غیرعادی.

فرم و سبک طراحی این ماسک صورت، هر بیننده ای را به یاد شخصیت های مخوف و شیطانی فیلم های ترسناک می اندازد اما به هر حال انتخابی است که برای متفاوت بودن به وسیله این عضو از خانواده کارداشیان ها تایید شده.

طبق انتظار واکنش به این پوشش و ماسک کیم کارداشیان بسیار بود، بخصوص واکنش های طنز که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از کاربران معتقد بودند که این کار کیم کارداشیان مثل تمام کارهایش برای جلب توجه بوده و چون انواع سبک های جلب توجه رو امتحان نموده، احتمالا انتخابی جز این نداشته و کارش به این ظاهر مسخره رسیده است.

در میان اظهار نظرهای طنز، یک مورد جلب توجه می کرد و آنهم نظر مردی بود که نوشته بود از این به بعد برای ترساندن فرزندم احتیاج به هیچ چیز خاصی ندارم، کافیست یک بار این عکس کیم را به او نشان دهم تا به قول معروف خوخوی مدرن و نو را دیده و حساب کار دستش بیاید.

منبع: رکنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1665

به "تیپ ترسناک کیم کارداشیان در وحشت از کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ ترسناک کیم کارداشیان در وحشت از کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید