ترامپ در نشست مهم محافظه کاران سخنرانی می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، یک منبع آگاه از برنامه های رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت، دونالد ترامپ برای بازگشت به کانون توجه سیاسی به وسیله سخنرانی در یک جمع مهم محافظه کار کوشش خواهد نمود و این در شرایطی است که جمهوریخواهان روی اقدامات او پس از کاخ سفید توجه دارند.

ترامپ در نشست مهم محافظه کاران سخنرانی می نماید

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفت، دونالد ترامپ میخواهد در تاریخ 28 فوریه در آخرین روز کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار در اورلاندو فلوریدا سخنرانی داشته باشد.

این منبع اضافه کرد: او درباره آینده حزب جمهوریخواه و این جنبش محافظه کار صحبت خواهد نمود. او همچنین به آنالیز عفو فاجعه بار جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و سیاست های مرزی او خواهد پرداخت.

چهار سال حضور جنجالی ترامپ در کاخ سفید اندکی پس از آن به انتها رسید که او به اتهام تحریک حامیانشان به اجرای حمله مرگبار شش ژانویه علیه کنگره، جایی که قانونگذاران در حال تایید پیروزی بایدن در انتخابات سوم نوامبر بودند، استیضاح شد.

پس از آنکه دو ماه به غلط مدعی شد که شکست انتخاباتی اش نتیجه تقلب گسترده بوده، ترامپ انتها در محاکمه استیضاح که بعد از خروجش از ریاست جمهوری برگزار گردید، تبرئه شد. رای 57 به 43 از دو سوم اکثریت که برای محاکمه او لازم بود، کمتر شد.

ترامپ از 17 عضو جمهوریخواهی که در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای استیضاح یا محکوم شدن او رای مثبت دادند، خشمگین است و او سه شنبه گذشته آتش خشم خود را روانه میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا کرد که ارشدترین جمهوریخواه منتخب است.

واگذاری کنترل کاخ سفید به بایدن و دو مجلس کنگره به دموکرات ها، جمهوریخواهان را در شرایط متزلزلی قرار داده است و آنها برای پس دریافت کنترل کنگره در انتخابات 2022 دسیسه چینی می نمایند.

شماری از جمهوریخواهان ارشد هم که جزو نامزدهای احتمالی برای ریاست جمهوری 2024 به شمار می فرایند، قرار است در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار سخنرانی داشته باشند و از جمله می توان به مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا و کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی اشاره نمود.

در همین حال دو جمهوریخواه سرشناس دولت ترامپ که در این مراسم حضور دارند اما جزو سخنران ها، می توان به نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و مایک پنس، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اشاره نمود. منبع دیگری به رویترز گفت که ترامپ به تازگی درخواست دیدار هیلی را رد نموده است که بابت مطلب انتقادی او در نشریه پولیتیکو بود.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1250

به "ترامپ در نشست مهم محافظه کاران سخنرانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در نشست مهم محافظه کاران سخنرانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید