تجربه کن؛ تگ لاین یا شعار برند هومسا

به گزارش شهر وبلاگ، شرکت ها معمولا علاوه بر نام، یک شعار برای خود انتخاب می نمایند که به نوعی گویای استراتژی های اجرایی و بازار مورد هدف آنهاست. این شعار در کمپین های مختلف مارکتینگ و هر نوع فعالیت مرتبط با کسب و کار استفاده می گردد. پلتفرم هومسا که یک سایت آنلاین رزرو اقامتگاه در سراسر کشور است با شعار تجربه کن رویکردی جدیدی را ارائه می دهد و به واسطه میزبانان محلی، اقامتگاه های سنتی و بوم گردی تجربه ای فراتر از یک اقامت می سازد. این فعالیت ها میهمانان را به دنیای منحصر به فردی می برند، دنیایی که میهمان به خودی خود نمی تواند آن را تجربه کند و فرصتی است برای میزبانان تا با هر توان، سلیقه و مهارتی با نظر به تجربه زندگی خود در آن محل، بدون وابستگی و محدودیت منابع، تجربه نابی را به اشتراک گذارد. این رویکرد توسعه محور علاوه بر گره زدن جامعه روستایی و بومی به صنعت گردشگری، تجربه هایی را خلق می نماید که در کنار جذابیت، شناخت و دستاوردهای متنوعی برای میهمانان به همراه خواهد داشت.

تجربه کن؛ تگ لاین یا شعار برند هومسا

شعار تجربه کن مبتنی بر نوعی خاص از سفر است که در مقوله جهانگردی تجربه گرا می گنجد و نمادی از جهانگردی پایدار است.

تگ لاین (Tagline) چیست و انتخاب آن چه اهمیتی دارد؟

تگ لاین یا شعار برند پیامی کوتاه برای بیان اندیشه و یک مفهوم است که:

محصول یا کمپانی را معرفی می کند.

به ترفیع نام شرکت و محصولات آن در بازاریابی و تبلیغات یاری می کند.

منجر به مستحکم کردن محصول یا برند در فکر مصرف کنندگان می گردد.

در حالت کلی تگ لاین، موفقیت برند را نشانه گرفته است.

جهانگردی تجربه گرا چیست؟

ترکیبی از ویژگی های فیزیکی، ملموس، سنجش پذیر و ویژگی های ناملموس قبل، حین و بعد از سفر است که تجربه ای منحصر به فرد، همراه با رضایت را در افراد ایجاد و سفر و جهانگردی را برای آن ها مجذوب کننده می کند.

به زبان ساده تر منظور از تجربه جهانگرد، حسی است که او در هنگام لمس لحظه ها در هر فعالیت سفر دارد. از نمونه های این تجربیات می توان به پخت نان یا غذای محلی، چیدن میوه، دوشیدن شیر تازه از دام، پوشیدن لباس محلی، ماهیگیری، اسب سواری، قایق سواری، حصیربافی، سفالگری، شرکت در مراسم و آیین های محلی اشاره نمود و به طور کلی سبک و سیاق مردمان آن سرزمین را تجربه کرد.

تجربه کن شعاری در راستای منظره هومسا

هومسا، به عنوان بزرگ ترین جامعه بوم گردی و رهبر بازار اقامتگاه آنلاین در اکوسیستم جهانگردی شناخته می گردد.

این جمله به درستی منظره این پلتفرم جهانگردی را نشان می دهد و همانطور که گفتیم تگ لاین هر برند تجلی ابعاد مختلفی از آن کسب و کار خواهد بود. برای افرادی که با واژه بوم گردی آشنایی دارند، پرواضح است این نوع سفر با تجربه های مختلفی همراه می گردد که فرهنگ منطقه را نشان می دهد و در طیفی از فعالیت های مختلف مانند اقامت در یک خانه محلی تا زندگی به شیوه افراد بومی تعریف می گردد. تجربه بوم گردی و فعالیت های دیگر بسته به نوع اقامتگاه و منطقه فرق دارد و هر کس بنا به سلیقه، بودجه و زمان درباره آن تصمیم می گیرد و بر روی سایت هومسا اقدام به رزرو اقامتگاه دلخواه خود می کند.

رونمایی از شعار تجربه کن با جشن غذا

16 اکتبر مصادف با روز جهانی غذا، هومسا با برگزاری رویداد جشن غذا در اقامتگاه بوم گردی گیلمار رشت از شعار خودش رونمایی کرد و در این سفر تجربه های مختلفی مانند موسیقی زنده محلی، قایق سواری، ماهیگیری، چیدن سبزی ارگانیک، پرندهنگری و آشپزی در طبیعت به میهمانان ارائه شد.

در این مسابقه، میهمانان به چند گروه تقسیم شدند و صفر تا صد مواد مورد احتیاج برای پخت ماهی و میرزاقاسمی در طبیعت را اعم از سبزی، ماهی، بادمجان، گوجه، سیر، تخم مرغ و رب انار را با کار تیمی مهیا و روی آتش طبخ نمودند. در خاتمه مسابقه، جدا از نحوه سرو و طعم غذاها برای تیم هایی که به حفظ محیط زیست اهمیت داده و موازین جهانگردی پایدار را رعایت کرده بودند، امتیاز ویژهای در نظر گرفته شد و به رسم یادبود به تیم های اول تا سوم تندیس رویداد جشن غذا اعطا شد.

اگر چه فعالیت های سفر در یک اقامتگاه به طور ثابت تعریف شده اما تجربه آن بسته به شخصیت و موقعیت افراد متفاوت می گردد و این دقیقا فعلی است که علاوه بر میزبانان به میهمانان نیز وارد می گردد؛ به طور مثال تجربه ماهیگیری می تواند برای یک فرد هیجان انگیز باشد و برای فردی دیگر احتمالا آرامش بخش!

منبع: همگردی
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1777

به "تجربه کن؛ تگ لاین یا شعار برند هومسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه کن؛ تگ لاین یا شعار برند هومسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید