بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی فر و صالحی امیری، میراسماعیلی: از ارزش ها دفاع می کنیم

به گزارش شهر وبلاگ، رییس فدراسیون جودو گفت: به زودی جلسه ای را با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای بررسی ابعاد مختلف محرومیت جودوی ایران برگزار می کنیم.

بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی فر و صالحی امیری، میراسماعیلی: از ارزش ها دفاع می کنیم

به گزارش خبرنگاران، آرش میراسماعیلی پس از صدور حکم محرومیت جودوی ایران تا سال 1402 از طریق فدراسیون جهانی جودو، اظهار کرد: نزدیک به 2 سال است که درگیر این پرونده هستیم. پس از صدور حکم تعلیق نامحدود و دائمی از سوی فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کردیم که خدا کمک کرد و دادگاه CAS حکم به ابطال تعلیق نامحدود جودوی ایران داد.

رییس فدراسیون جودو افزود: بعد صدور رای دادگاه CAS در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردیم و در حالیکه یک سهمیه المپیک هم از طریق محمد بریمانلو به دست آورده بودیم و وی قرار بود طی هفته های آینده راهی مسابقات جهانی شود، فدراسیون جهانی جودو در کمال ناباوری روز گذشته (پنج شنبه) رای ناعادلانه و ظالمانه خود را صادر کرد و جودوی ایران را تا سال 1402 محروم کرد.

وی با اشاره به فرصت اعتراض ایران به رای محرومیت فدراسیون جهانی جودو، گفت: 21 روز فرصت داریم تا به این رای در دادگاه CAS اعتراض کنیم. هفته آینده جلسه ای را با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و وکلای پرونده برگزار می کنیم تا ابعاد مختلف پرونده را مورد بررسی قرار دهیم.

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چرا فدراسیون جودو چندی پیش بیان نمود محرومیت جودوی ایران برطرف شده است، گفت: فدراسیون جهانی در رای قبلی حکم به تعلیق نامحدود و دائمی جودوی ایران داده بود اما دادگاه CAS با شکایت ایران حکم تعلیق نامحدود را مردود دانست.

رییس فدراسیون جودو در پایان با تاکید بر دفاع از ارزش های کشور، گفت: وقتی فدراسیون جهانی یک پیش شرط سنگین که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است را مطرح می کند، طبیعتا دفاع از ارزش های کشور برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1580

به "بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی فر و صالحی امیری، میراسماعیلی: از ارزش ها دفاع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی محرومیت جودو با حضور سلطانی فر و صالحی امیری، میراسماعیلی: از ارزش ها دفاع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید