مددی: تاجیکستان خواستار همکاری بیشتر با بدمینتون ایران است

به گزارش شهر وبلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: تاجیکستان در نخستین جلسه آنلاین کمیته توسعه آسیا خواستار همکاری بیشتر با ایران در زمینه های مختلف از جمله آموزش و برگزاری اردوها شد.

مددی: تاجیکستان خواستار همکاری بیشتر با بدمینتون ایران است

فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: نخستین جلسه آنلاین کمیته بدمینتون توسعه آسیا با حضور هشت نفر و با حضور مدیر اجرایی کمیته توسعه آسیا برگزار گردید که در این جلسه بعضی کشورهای غرب، میانه آسیا و من هم به عنوان نماینده بدمینتون ایران حضور داشتم.

وی اضافه کرد: در این جلسه نمایندگان کشورها باید گزارشی مختصری از عملکردها و فعالیت های خود در سه ماهه گذشته و در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه می کردند. در این جلسه گزارشی از فعالیت های سه ماهه فدراسیون دادم که مورد استقبال بیشتر افراد حاضر در جلسه نهاده شد و مدیر اجرایی کمیته توسعه آسیا هم تشکر کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از توجه تاجیکستان به همکاری بیشتر با ایران اشاره نمود و گفت: به نظر می رسید فعالیت کشور ما بیش از کشورهای دیگر بوده است و مسئول کشور تاجیکستان ضمن خوشامدگویی به ایران به دلیل قرار دریافت در منطقه آسیای میانه خواستار همکاری بیشتر با فدراسیون ایران شد تا بتوانند از امکانات و همکاری های لازم در زمینه آموزش و برگزاری اردوها و سایر موارد برخوردار شوند.

وی درباره برنامه مسابقات فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو گفت: هنوز از سوی فدراسیون جهانی برنامه ای اعلام نشده است، اما ما 12 خرداد ماه نخستین جلسه آنلاین کمیته مسابقات و 19 خرداد ماه جلسه کمیته فنی را برگزار خواهیم کرد که درباره ادامه فعالیت های مان تصمیم گیری کنیم. در جلسه کمیته فنی درباره مسابقات داخلی (رنکینگ ها و قهرمانی کشور) تصمیم گیری خواهیم کرد و درباره برنامه های تمرینی و مسابقاتی ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته که برای کسب سهمیه بازی های المپیک تمرین می نمایند در جلسه تیم های ملی باید تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 316

به "مددی: تاجیکستان خواستار همکاری بیشتر با بدمینتون ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: تاجیکستان خواستار همکاری بیشتر با بدمینتون ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید