معرفی اردونشینان بسکتبال تا 23 اردیبهشت، قاسمی: فرایند درمان حدادی خوب پیش می رود

به گزارش شهر وبلاگ، سرپرست تیم ملی بسکتبال مردان ایران درباره زمان اعلام اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردو و فرایند درمان مصدومیت حدادی صحبت کرد.

معرفی اردونشینان بسکتبال تا 23 اردیبهشت، قاسمی: فرایند درمان حدادی خوب پیش می رود

مسعود قاسمی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره زمان اعلام ترکیب ملی پوشان بسکتبال برای شروع اردوها، اظهار کرد: بسکتبالیست های ما باید تا روز 25 اردیبهشت تست های کرونای خود را داده و خودشان را به کادرفنی معرفی نمایند، به همین منظور نهایتا تا 22 یا 23 اردیبهشت اسامی را معرفی می کنیم تا ان شاءالله از 26 اردیبهشت هم تمرینات را شروع کنیم.

او درباره اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال نیز گفت: به علاوه تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه لبنان که قرار است پیش از مسابقات انتخابی کاپ آسیا در آن شرکت کنیم، برای المپیک نیز سه بازی در سه شهر مختلف کشور ژاپن با تیم ملی این کشور داریم که فکر می کنم تاریخ دقیق آن ها 29 خرداد تا 7 تیر باشد.

او اضافه نمود: البته تورنمنت هایی نیز در کشورهای پرتغال و یونان به صورت چهارجانبه پیش رو بودند که چون از نظر زمانی همپوشانی داشتند، متاسفانه آن ها را کنسل کردیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال درباره آخرین شرایط مصدومیت حامد حدادی نیز گفت: کاراهای درمانی او به صورت منظم در حال اجرا است. ان شاءالله به شرایط ایده آل برسد تا در خدمت او باشیم و برای کاپ آسیا نیز از توانایی های او بهرمند شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل شورای پزشکی در کمیته ملی المپیک برای حدادی، تصمیم فدراسیون بود؟ اظهار کرد: بله، این اتفاق پیشنهاد خود فدراسیون بود که برگزار گردید. به هر حال خود آقای طباطبایی پزشک هستند و حامد هم از بهترین های بسکتبال ما است. این شورا تشکیل شد تا فرایند درمانی او به بهترین شکل پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1359

به "معرفی اردونشینان بسکتبال تا 23 اردیبهشت، قاسمی: فرایند درمان حدادی خوب پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اردونشینان بسکتبال تا 23 اردیبهشت، قاسمی: فرایند درمان حدادی خوب پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید