رسمی؛ المپیکی های دوومیدانی ایران معرفی شدند

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - با اعلام فدراسیون جهانی دو و میدانی چهار نماینده کشورمان در بازی های المپیک 2020توکیو معرفی شدند.

رسمی؛ المپیکی های دوومیدانی ایران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،پس ازپایان مهلت قانونی مشخص شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی(WA)(8تیرماه)به منظور کسب سهمیه حضور ورزشکاران این رشته ورزشی جهت شرکت در بازی های المپیک 2020توکیو،امروز اسامی ورزشکارانی که پیروز به کسب این سهمیه شدند از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی اعلام شد.

براین اساس چهار ورزشکار کشورمان؛احسان حدادی،حسن تفتیان،مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی از جمهوری اسلامی ایران پیروز به کسب جواز حضور در المپیک توکیو شدند.

لازم به ذکر است،احسان حدادی اردیبهشت ماه 1398در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا(قطر2019)با پرتاب 66.78متری سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد،حسن تفتیان شهریور ماه سال 1398در جریان حضور در رقابت های دایموند لیگ پاریس با ثبت رکورد10.03ثانیه پیروز به کسب جواز حضور در المپیک شد،مهدی پیرجهان با ثبت حد نصاب 49.33ثانیه و استفاده از سهمیه رنکینگ و امتیاز با قرار گرفتن در صندلی 34 رتبه بندی فدراسیون جهانی وارد المپیک شد و فرزانه فصیحی هم با اختصاص سهمیه یونیور سالیتی از سوی کمیته بین المللی المپیک به وی مسافر توکیو شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1539

به "رسمی؛ المپیکی های دوومیدانی ایران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ المپیکی های دوومیدانی ایران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید