استفاده از ظرفیت دانشجویان برای پیشرفت باشگاه ذوب آهن اصفهان

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان برای پیشرفت این باشگاه تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت دانشجویان برای پیشرفت باشگاه ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اصفهان، ظهر امروز نشست مشترک حمیدرضا نظری معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، سیدمسعود داوودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با هدف توسعه همکاری های مشترک در محل دفتر مدیر عامل این باشگاه برگزار گشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و ظرفیت های خوب جوانان دانشجو، فعالیت های مشترک فرهنگی، ورزشی و علمی میان دو سازمان را ضروری و حمایت کامل مجموعه ذوب آهن از این فعالیت ها برشمرد.

جواد محمدی همچنین با تأکید بر جایگاه ویژه باشگاه ذوب آهن در سطح کشور، استفاده از ظرفیت دانشجویان، کارکنان و استادان را فرصت خوبی برای اجرای برنامه های مشترک دانست.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز با تأکید بر ضرورت همکاری های مشترک اظهار کرد: فاکتور آمادگی جسمانی و آمادگی روحی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت یک تیم محسوب می شود.

ارتقای سطح کیفی ورزش با شناخت استعداد و جهت دهی به آن

نظری اضافه کرد: در دنیای امروز توجه به استعدادیابی ورزشی از سنین کودکی و نوجوانی حائز اهمیت است. شناخت استعداد و جهت دهی از دوران کودکی موجب ارتقای سطح کیفی ورزش در کشور و سرعت بیشتر نیل به موفقیت برای افراد علاقه مند و مستعد در حوزه ورزش می شود.

وی ادامه داد: انتخاب رشته صحیح برای ورزشکاران نوجوان می تواند به توان علمی و موفقیت بیشتر ورزشکاران کمک کند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همچنین به معرفی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در استان اصفهان پرداخت و پیشتازی و ابتکار عمل این دانشگاه در شرایط بحرانی کنونی برای آموزش های آنلاین را حائز اهمیت برشمرد و بر ضرورت همکاری های مشترک دانشکده سما و باشگاه ذوب آهن تأکید کرد.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 280

به "استفاده از ظرفیت دانشجویان برای پیشرفت باشگاه ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت دانشجویان برای پیشرفت باشگاه ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید