احکام شغلی راهبران آموزشی اصلاح می گردد؛ اختصاص فوق العاده ویژه برای این افراد

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد هفته گذشته قول مساعدی از سازمان امور استخدامی گرفتیم که تا قبل از انتها سال احکام شغلی راهبران آموزشی تصحیح و ردیفی به عنوان فوق العاده ویژه برای این افراد اضافه گردد.

احکام شغلی راهبران آموزشی اصلاح می گردد؛ اختصاص فوق العاده ویژه برای این افراد

محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از مرکز سرای اندیشه و زندگی کودک شهر بهشت مشهد بازدید کرد.

در این بازدید گزارشی از فعالیت های صورت گرفته گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی آموزش پرورش خراسان رضوی در راستای پوشش نقشه یادگیری استان در ایام کرونا و برقراری عدالت آموزشی برای فرزندان عزیزمان در مناطق کمتر توسعه یافته، کلاس های چند پایه و عشایر ارائه شد.

فراوری محتوای تمام ساحتی برای دسترسی این دانش آموزان به وسیله صدا و سیما، بستر شاد و بارگذاری در سایت ها و رایت سی دی های آموزشی و همچنین فراوری درسنامه های تمام ساحتی، رونمایی از کتاب های نقشه مفهومی و آموزش تلفیقی و اقدامات صورت گرفته در خصوص توانمند سازی راهبران آموزشی و تربیتی و سامانه هوشمند راهبران آموزشی از محور های اصلی این گزارش بود.

همچنین در این بازدید از اقدامات صورت گرفته از سوی کارگروه های درس پژوهی، بازی و یادگیری، کیفی توصیفی، خوانا، جابر و فرصت های متنوع یادگیری برای مناطق کمتر توسعه یافته در راستای عدالت آموزشی گزارشی ارائه شد.

در انتها این بازدید جلسه ای با حضور 194 راهبر آموزشی و تربیتی استان خراسان رضوی برای قدردانی از زحمات آنان و اعلام سیاست های جدید این حوزه به صورت حضوری و در بستر شاد برگزار گردید که محمدرضا سیفی در این جلسه گفت: راهبران آموزشی تربیتی قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور هستند هفته گذشته قول مساعدی از سازمان امور استخدامی گرفتیم که تا قبل از انتها سال احکام شغلی تصحیح و ردیفی به عنوان فوق العاده ویژه برای راهبران آموزشی اضافه گردد.

وی اضافه کرد: موصوع سهمیه سوخت معلمان عشایری و راهبران آموزشی در حال حل شدن است و این موضوع هم اختصاص می یابد.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دسترسی به منابع با کیفیت را باید برای تمام دانش آموزان مهیا کنیم راهبران نیز می توانند در زمینه تحت پوشش قرار دادن افراد لازم التعلیم و مناطق صعب العبور سرامد باشند.

سیفی اعلام کرد: توانمندسازی نیروها اهمیت دارد برای این موضوع باید کوشش کنیم. معلم چندپیشه فردی است که هم توانایی تدریس کتاب را دارد و هم با ورزش و هنر و ... آشنایی دارد امیدواریم ماهم روزی به این موضوع برسیم که از این معلمان استفاده کنیم.

وی گفت: 653 هزار دانش آموز داریم که در مدارس چندپایه تحصیل می نمایند و راهبران آموزشی و تربیتی در خصوص این دانش آموزان وظیفه مضاعف دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1159

به "احکام شغلی راهبران آموزشی اصلاح می گردد؛ اختصاص فوق العاده ویژه برای این افراد" امتیاز دهید

10 کاربر به "احکام شغلی راهبران آموزشی اصلاح می گردد؛ اختصاص فوق العاده ویژه برای این افراد" امتیاز داده اند | 4.6 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "احکام شغلی راهبران آموزشی اصلاح می گردد؛ اختصاص فوق العاده ویژه برای این افراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید