آموزش های مجازی بعد از تعطیلات استمرار دارد

به گزارش شهر وبلاگ، کمرئی گفت: بعد از اتمام تعطیلات آموزش های مجازی برای دانش آموزان استمرار خواهد داشت.

آموزش های مجازی بعد از تعطیلات استمرار دارد

به گزارش خبرنگار علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران درباره آموزش های مجازی برای دانش آموزان، بیان نمود: مدرسه تنها محل یادگیری نیست و محیط های دیگری داریم که بیش از مدرسه به ما می آموزد.

او ادامه داد: تجربه خوبی برای آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور داریم تا جبران خلا عقب افتادگی درسی دانش آموزان باشد.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به سازوکار جبران تعطیلات گفت: آموزش از راه دور یکی از روش های تعلیم و تربیت در دنیاست؛ البته هیچگاه جای تعلیم و تربیت حضوری را نمی گیرد.

کمرئی تاکید نمود: براساس ماده 96 آیین نامه اجرایی مدارس و استان ها موظف هستند تا تعطیلات را جبران نمایند. در قدم اول آموزش فراگیر و عادلانه را در نظر گرفتیم و حدود 84 آموزش را در هفته داریم.

او با اشاره به اینکه آموزش های از راه دور بعد از تعطیلات ادامه دار خواهد بود، گفت: دانش آموزان می توانند در صورت احتیاج آموزش ها را تلویزیون مجددا بازبینی داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه بیان نمود: در پژوهش های مختلف اجرا شده دریافتیم بعضی آموزش ها نظیر آموزش ریاضی و فیزیک به وسیله تصویری و آموزش از راه دور تاثیرگذاری بیشتری دارد.

کمرئی با تاکید بر اینکه این برهه زمانی فرصت زمانی بی نظیری برای آموزش و پرورش است، گفت: امکان مشاهده تصویری، تمرین و تکرار بیشتر به آموزش بهتر یاری می نماید.

او درباره معیار انتخاب معلمان بیان نمود: از معلمانی که سرگروه های درسی استان ها هستند و معلمان خبره استفاده می کنیم و به دلیل اینکه پخش زنده داریم برای سهولت کار از معلمان تهران و شهرستان ها استان تهران بهره می گیریم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه گروه های ارزیابی برای کار معلمان داریم، اظهار کرد: کار را تحت کنترل داریم علاوه بر آن آموزش های الکترونیکی در قالب شبکه اجتماعی شاد داریم که این شبکه در حال راه اندازی است تا فرصت های آموزشی بیشتری در اختیار دانش آموزان و حتی حضور و غیاب آن ها انجام گردد. در شرایط کنونی حضور و غیاب برنامه تلویزیون مدرسه صرفا با نظارت خانواده ها ست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 21

به "آموزش های مجازی بعد از تعطیلات استمرار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های مجازی بعد از تعطیلات استمرار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید