شروع رقابت های کشتی آزاد نونهالان کشور در الیگودرز

به گزارش شهر وبلاگ، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور ویژه،در رده سنی نونهالان پنجشنبه با حضور 450 نفر به مدت 2روز در الیگودرز شروع شد.

شروع رقابت های کشتی آزاد نونهالان کشور در الیگودرز

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از خرم آباد، فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایرنا گفت: این رقابت ها در سالن استادیوم ملی شهرستان الیگودرز باحضور تمامی استان های کشور و حدود 450 کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی شروع شده است.

فرید بهرامی اضافه کرد: پیش از ورود به محل اسکان، تست مخاطی کرونا از تمامی شرکت کنندگان بعمل آمد و رقابت ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

او ادامه داد: این رقابت ها در شرایطی که کشتی کشور به علت شیوع کرونا مدتی تعطیل بود برگزار و با استقبال خوب ورزشکاران نونهال روبرو شده است که این امر نوید روز های خوب را برای کشتی کشور در آینده می دهد.

رییس هیات کشتی لرستان اضافه کرد: یکی از سیاست های مهم این هیات، توجه به استعداد همه نقاط و مراکز به صورت یکسان بوده که در این ارتباط تقویت و توسعه این ورزش در شهرستان ها و بویژه منطقه ها روستایی در دستور کار واقع شده است.

شهر های الیگودرز و کوهدشت استان لرستان به ترتیب در روز های هشتم تا نهم و هفدهم تا نوزدهم مهرماه سال جاری میزبان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور هستند.

انتهاس پیغام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1701

به "شروع رقابت های کشتی آزاد نونهالان کشور در الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رقابت های کشتی آزاد نونهالان کشور در الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید