کرملین: روسیه هیچ ارتباطی با حملات هکرها در آمریکا ندارد

به گزارش شهر وبلاگ، سخنگوی کرملین در واکنش به خبری درباره درخواست بایدن از ترامپ برای متهم کردن روسیه بعنوان عامل حملات هکری به آمریکا، بار دیگر این اتهام را رد نموده و در عین حال گفت: ما قصد دخالت در مواضع واشنگتن در این باره را نداریم.

کرملین: روسیه هیچ ارتباطی با حملات هکرها در آمریکا ندارد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه، امروز پنجشنبه، در جمع خبرنگاران تأکید کرد که این کشور هیچ ارتباطی با حملات هکرها به ایالات متحده ندارد، البته در شرایط مربوط به مواضع واشنگتن در این خصوص دخالت نمی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کرملین، بدین ترتیب، به درخواست تفسیر بعضی گزارشات مبنی بر درخواست جوزف بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس فعلی کاخ سفید، برای متهم کردن رسمی مسکو به حملات سایبری به بعضی سازمان ها در ایالات متحده پاسخ داد.

پسکوف گفت: من نمی خواهم در این رابطه اظهار نظر کنم، برای اینکه چنین اخباری که از نظر قابلیت اطمینان بودن بسیار پایین هستند، ارزش تفسیر ندارند.

وی اضافه کرد: کرملین نمی داند آیا می توان چنین اخباری را باور کرد یا نه و نمی خواهد در مواضع مقامات واشنگتن در این رابطه دخالت کند. البته همانظور که ما بارها و بارها پیش از این اعلام نموده ا یم، روسیه هیچ ارتباطی با حملات هکری در آمریکا ندارد.

دیمیتری پسکوف در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگاران گفت: تحریم های موجود و برنامه ریزی شده آمریکا علیه خط لوله گاز جریان شمالی-2 تنها با هدف سخت ساختن فرایند اجرای این پروژه اعمال می گردد و واقعا هم قادر به انجام آن هستند.

سخنگوی کرملین اضافه کرد، با این وجود روسیه و کشورهای اروپا شریک در این طرح، علاقه مند به تحقق آن هستند که برای تأمین امنیت انرژی قاره اروپا بسیار لازم است.

صبح امروز، خبرگزاری رویترز با استناد به منابع خبری بلندپایه خود در دولت دونالد ترامپ، اعلام نمود که دولت آمریکا میخواهد بسته جدیدی از تحریم ه ا را علیه پروژه ساخت خط لوله گاز جریان شمالی-2 اعمال کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 987

به "کرملین: روسیه هیچ ارتباطی با حملات هکرها در آمریکا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: روسیه هیچ ارتباطی با حملات هکرها در آمریکا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید