پیگیر تصویب پیشنهاد ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیمم

به گزارش شهر وبلاگ، مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مورد رقابت های لغو شده انتخابی المپیک هنوز تصمیمی جدیدی نگرفته است، گفت: با توجه به درگیری کشورهای زیادی از جهان با ویروس کرونا و فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا المپیک، احتمال برگزاری رقابت ها - به صورت جایگزین - زیاد نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک تصمیمی مبنی برتاخیر در برگزاری المپیک بگیرد.

پیگیر تصویب پیشنهاد ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیمم

وی ادامه داد: با این شرایط که فعلا خبری از تعویق المپیک نیست، همپچنان پیگیر پیشنهاد خود به فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مورد حفظ امتیاز بازیکنان مان در رنکینگ جهانی هستیم تا موقعیت آنها در این رنکینگ و برای تعیین شدن شرایط سهمیه های المپیکی حفظ شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: از فدراسیون جهانی خواسته ایم با توجه به محدودیتی که ویروس کرونا برای ایران جهت حضور در تورهای جهانی ایجاد کرد، امتیاز فعلی بازیکنان مان در رنکینگ جهانی تا زمان محاسبه آنها برای تعیین سهمیه ها، حذف نشود. پینگ پنگ بازان ما به خاطر غیبت در مسابقاتی مانند تور جهانی عمان و قطر امتیاز جدیدی نگرفتند و این باعث افت آنها خواهد شد مگر اینکه فدراسیون جهانی پیشنهاد ما را بپذیرد.

وی تاکید کرد: البته من فکر می کنم به خاطر شرایط فعلی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در نهایت چاره ای جز پذیرش پیشنهاد ایران نداشته باشد. در واقع اینکه ITTF احتمالا در نهایت به این سمت می رود که امتیاز بازیکنان همه کشورها را در رنکینگ جهانی حفظ و همان را مبنای تصمیم گیری برای توزیع سهمیه های المپیک قرار دهد، بعید نیست.

قارداشی گفت: فدراسیون تنیس روی میز زمانی پینشهاد خود را مطرح کرد که فراگیری جهانی کرونا و بحران آن به این اندازه گسترده نشده بود. خوب است که ایران برای طرح این پیشنهاد به نوعی پیشقدم شد. همچنان هم پیگیر خواهیم بود تا این موضوع را به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 64

به "پیگیر تصویب پیشنهاد ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیمم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر تصویب پیشنهاد ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیمم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید