پیشنهاد قهرمان آسیا به مدافع پرسپولیس!

به گزارش شهر وبلاگ، در شرایطی که تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را با حضور ستاره های فوتبال ایران برگزار کرده، یکی از بازیکنان حاضر در اردو احتمالا گوشه ذهنش، پیشنهادی مجذوب کننده را مرور می کند؛ بازی در لیگ کره جنوبی و پوشیدن پیراهن تیم اولسان هیوندای که فصل گذشته پرسپولیس را از قهرمانی باز داشت.

پیشنهاد قهرمان آسیا به مدافع پرسپولیس!

یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال کره جنوبی خبر داد که باشگاه اولسان هیوندای برای ترمیم خط دفاعی خود به سراغ کنعانی زادگان رفته و پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده و باتوجه به رقم پیشنهاد و همچنین اتمام قرارداد این بازیکن، اولسان امید زیادی به انجام این انتقال پس از پایان لیگ برتر ایران دارد.

حسین کنعانی که دو فصل پیش و در دوره گابریل کالدرون به عضویت پرسپولیس درآمد، در این مدت جزو بهترین بازیکنان این تیم و چه بسا فوتبال ایران بوده و حالا نمود نمایش های درخشان خود را در پیشنهادات خارجی خود می بیند. پیش تر منابع موثق خبر داده بودند که کنعانی مورد توجه تیم های قطری واقع شده است و حتی قرارداد خود را هم به امضا رسانده، اما حالا شاید پیشنهاد اولسان مقصد او را تغییر بدهد.

کنعانی زادگان که بیشترین تعداد بازی باشگاهی خود را با پرسپولیس انجام داده و 63 بار پیراهن این تیم را پوشیده، برچسب 700 هزار دلاری را روی خود می بیند و احتمالا این رقم در پایان فصل برایش تغییر خواهد کرد. او 27 ساله است و از نظر سنی شرایط مناسبی دارد و قراردادش با پرسپولیس هم به اتمام خواهد رسید تا با فراغ بال مقصد مورد نظرش را برگزیند.

این در حالی است که پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را به کنعانی ارائه کرده، اما هنوز مدافع سرخپوشان برای تمدید به باشگاه پرسپولیس نرفته است. نکته مهم این که حتی اگر او با قرمز ها مذاکره کند، رقم و مدت قرارداد، احتمالا بزرگترین اختلاف نظر طرفین را شکل خواهد داد و شاید همین موضوع منجر به جدایی دوباره شود.

دو راهی کی لیگ کره جنوبی و لیگ ستارگان قطر، یکی از سخت ترین دو راهی های ممکن برای کنعانی خواهد بود، اما حضور در تیم قهرمان آسیا و همچنین سطح زندگی در کشور کره جنوبی، مسائلی هستند که شاید سبب شوند تا این مدافع ملی پوش، بلیت خود را به مقصد اولسان بگیرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1613

به "پیشنهاد قهرمان آسیا به مدافع پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد قهرمان آسیا به مدافع پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید