تصاویری از ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس - پاختاکور

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ایران، چهارشنبه شب از ساعت 21:15 به وقت تهران (20:45 به وقت دوحه) در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

تصاویری از ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس - پاختاکور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

استادیوم جاسم بن حمد از استادیوم های میزبان جام جهانی 2022 نبوده و استادیوم خانگی باشگاه السد قطر است که سال 1974 میلادی (1353 خورشیدی) ساخته شد و سال 1975 نیز به بهره برداری رسید.

سال 2004 (1383 خورشیدی) این استادیوم برای میزبانی از بازی های آسیایی 2006 دوحه نوسازی شد و مجدداً سال 10-2009 میلادی (89-1388 خورشیدی) نیز، برای جام ملت های آسیا یک سری اقدامات برای بازسازی استادیوم، از جمله اجرای نسل اول سیستم تهویه مطبوع یا خنک کننده در آن انجام شد.

به گزارش کانال فوتبال آسیایی در قطر به همین دلیل رختکن استادیوم جاسم بن حمد به مدرنی رختکن استادیوم های جام جهانی نیست. با این حال رختکن پرسپولیس در این استادیوم دارای جکوزی و اتاق ماساژ جداگانه است.

همچنین چمن این استادیوم طی یکی دو روز گذشته مورد ترمیم قرار گرفته است تا آماده بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد.

علاوه بر ملاقات پرسپولیس - پاختاکور، ملاقات تیم های النصر و الاهلی عربستان هم در این استادیوم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 725

به "تصاویری از ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس - پاختاکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس - پاختاکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید