پیش بینی های کارتون سیمپسون ها که اشتباه از آب در آمدند

به گزارش شهر وبلاگ، کارتون سیمپسون ها از سال 1989 تا به حال در بیش از 30 فصل فراوری شد، در این کارتون پیش بینی های زیادی درست از آب در نیامده است.

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها که اشتباه از آب در آمدند

از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ تا ادغام فاکس با دیزنی تا حمله ببرهای دو شعبده باز معروف زیگفرید و روی، سیمپسون ها به ظاهر و یا طی اقدام از پیش طراحی شده رویدادهای بسیاری را پیش بینی نموده اند. اما پیش بینی های این نمایش همواره محقق نمی گردد.

بیشتربخوانید

  • سیمپسون ها از کجا آمدند؟

ساعت بیگ بن دیجیتال

وقتی لیزا به لندن می رود تا با والدین نامزدش دیدار کند، ساعت نمادین بیگ بن با یک ساعت دیجیتال جایگزین شده است. اما در دنیای واقعی، بیگ بن هنوز از یک ساعت آنالوگ برای اعلام زمان به لندنی ها استفاده می نماید.

جراحی لیزری چشم باعث می گردد که تا 10 سال بعد چشم ها از بین بروند

وقتی بارت و رالف ویگوم به دیدار ند فلاندرز مسن تر می روند، متوجه می شوند که او دچار اختلال بینایی است که عارضه جانبی ناخوشایند جراحی لیزر چشمی است که در سال 1987 قبل از تکمیل لیزیک در سال 1999 اختراع شد.

فلاندرز شرح می دهد: من هرگز نباید آن جراحی لیزری را انجام می دادم. در ابتدا عالی بود، اما می دانی که بعد از 10 سال، چشمانت می افتد.

آی پادها انسان را برده خود می نمایند

در اپیزود بستنی مارج، مارج تبدیل به مجسمه سازی می گردد که منحصراً با چوب بستنی های دور ریخته شده کار می نماید. وقتی هومر به طور تصادفی تمام مجسمه های او را نابود می نماید، ناامید می گردد. اما مارج برای اینکه نشان دهد او را بخشیده است، مجسمه ای غول پیکر از هومر می سازد.

این قسمت به 200 سال آینده می رسد، جایی که مجسمه هومر تنها چیزی است که از هنر غربی به جای مانده است. در این آینده تاریک و دیستوپیایی، بشریت اسیر آی پادهای غول پیکری شده است که با هدفون هایشان مردم را شلاق می زنند.

فقط پنج پادشاه ثروتمند اروپا صاحب رایانه خواهند بود

پروفسور فرینک یکی از باهوش ترین افراد در اسپرینگفیلد است، اما در خصوص آینده کامپیوترها اشتباه می کرد. فرینک گفت: پیش بینی می کنم ظرف 10 سال، رایانه ها دو برابر قدرتمندتر، 10,000 برابر بزرگ تر و گران تر خواهند شد که تنها پنج پادشاه ثروتمند اروپا صاحب آن ها خواهند شد.

او درست می گفت که رایانه ها قدرتمندتر می شوند، اما آنها به جای بزرگ تر شدن، کوچک تر شدند و کاربران مجبور نیستند یک پادشاه اروپایی ثروتمند باشند تا بتوانند آن را بخرند.

فاج مجازی

فاج (Fudge) نوعی شیرینی شکلاتی است. در یکی از قسمت ها، درآینده، هومر و مارج را می توان در حال خوردن فاج مجازی به وسیله نی پشت هدست واقعیت مجازی خود دید. اما هومر شکایت می نماید که فاج مجازی به مقدار فاج سایبری خوب نیست. دانشمندان در فرآوری مواد غذایی پیشرفت های چشمگیری داشته اند، اما غذای مجازی هنوز اختراع نشده است.

بریتانیایی ها آمریکا را در جنگ جهانی سوم نجات خواهند داد

وقتی نامزد لیزا با خانواده اش دیدار می نماید، هومر او را برای نوشیدنی به کافه ای می برد. مو می گوید: یک پسر انگلیسی، نه؟ می دانید، ما شما را در جنگ جهانی دوم نجات دادیم. هیو با کنایه پاسخ می دهد: آره، خوب، ما هم شما را در جنگ جهانی سوم نجات دادیم.

خوشبختانه، جنگ جهانی سوم هنوز اتفاق نیفتاده است، بنابراین تعیین نیست که اگر چنین درگیری جهانی اتفاق بیافتند، کدام کشور، کشور دیگری را نجات خواهد داد.

منبع: روزیاتو

خبرنگاران وب گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2035

به "پیش بینی های کارتون سیمپسون ها که اشتباه از آب در آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی های کارتون سیمپسون ها که اشتباه از آب در آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید