پیرزن سقزی توسط 2خواهر سلاخی شد

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران : دادستان سقز از دستگیری قاتلین یک پیرزن در این شهرستان اطلاع داد و گفت: حسب تحقیقات به عمل آمده و بازسازی صحنه جرم 2 خواهر به قتل این زن با ضربات چاقو اعتراف کردند.

پیرزن سقزی توسط 2خواهر سلاخی شد

به گزارش اقتصادنیزو به نقل از برنا ؛ علیرضا رضاپور گفت: بنابر اعلام افراد آگاه، دقایقی پیش کارآگاهان پلیس و قاضی پرونده در محل قتل زن 73 ساله سقزی حاضر و بازسازی صحنه با حضور قاتلین برگزار گردید.

او با بیان اینکه قاتلین این زن دستگیر شدند، اضافه نمود: در آنالیز فنی این افراد به قتل مذکور اعتراف کردند ضمن اینکه طلا و زیورآلات به سرقت رفته از مقتول نیز از ایشان کشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به شناسایی و دستگیری عاملان قتل زن 73 ساله در شهرستان سقز گفت: روز 25 آبان ماه جاری با اعلام گزارش به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان سقز، آنالیز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نهاده شد

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اضافه نمود: ماموران پلیس با اعزام به محل مورد نظر و آنالیز های اولیه دریافتند خانمی 73 ساله با سلاح سرد به قتل رسیده لذا تحقیقات پلیسی در مورد شناسایی قاتل یا قاتلان بلافاصله شروع شد.

او تاکید نمود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز با کوشش مجدانه و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، مخفیگاه قاتلان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضای در عملیات ضربتی اقدام به دستگیری آنها (2 نفر) کرد.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه پس از آنالیز های پلیسی هر دو متهم به انجام قتل اعتراف کردند، یادآور شد: متهمان انگیزه خود از ارتکاب قتل را سرقت طلاهای مقتول اعلام کردند که در ادامه مقادیری طلای سرقتی از آنان کشف شد.

او با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهمان به دادسرا برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند، اضافه نمود: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار نمایند، برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود.

بچند روز قبل زن مسن در یکی از محلات شهر سقز در منزل شخصی خود به شکل فجیعی به قتل رسید و قاتلین بعد از ارتکاب جرم، با سرقت طلاجات و زیورآلات مقتول، متواری شده بودند که با کوشش پلیس دستگیر شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 884

به "پیرزن سقزی توسط 2خواهر سلاخی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرزن سقزی توسط 2خواهر سلاخی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید