پیغام ویژه ژاوی برای طرفداران بارسلونا؛ به حمایت شما احتیاج داریم

به گزارش شهر وبلاگ، مراسم معارفه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی نو تیم فوتبال بارسلونا امروز (دوشنبه) در استادیوم نوکمپ با حضور گروهی از طرفداران و یک میهمان ویژه پپ گواردیولا برگزار گردید و در آن کاپیتان سابق آبی و اناری ها برنامه های خود را برای راهنمایی آبی و اناری پوشان بحران زده کاتالونیا تشریح کرد.

پیغام ویژه ژاوی برای طرفداران بارسلونا؛ به حمایت شما احتیاج داریم

ژاوی که همراه با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا وارد زمین چمن استادیوم نوکمپ شد، خطاب به طرفدارانی که برای استقبال از او به این استادیوم آمده بودند، گفت: از شما بسیار سپاسگزارم. من بابت قبول این مسئولیت احساساتی نمی شوم، اما برای انجام آن انگیزه فراوانی دارم. ما برترین باشگاه جهان هستیم و با انگیزه ای بسیار زیاد کار می کنیم تا تیم مان را به اهدافش برسانیم. بارسلونا نه اجازه تساوی دارد و نه اجازه باخت. ما باید همه بازی ها را ببریم. باز هم از همه شما تشکر می کنم. زنده باد بارسلونا و زنده باد کاتالونیا.

در همین حال خوان لاپورتا هم با ابراز خرسندی از ورود ژاوی به عنوان سرمربی کاتالان ها گفت: امروز روزی است که در تاریخ باشگاه بارسلونا ماندگار خواهد شد.

ژاوی هرناندس اما قبل از رفتن به زمین چمن استادیوم نوکمپ با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا هم گفت و گویی داشت. او گفت: انتخاب شدنم به عنوان سرمربی بارسلونا تحقق یک رؤیا بود. سال 2015 که از بارسلونا رفتم رؤیایم این بود که به این تیم برگردم و مسئولیتی بزرگ را برعهده بگیرم. الان این رخ داده است و ما باید با تمام توان مان کوشش کنیم. بی صبرانه منتظرم آغاز کارم هستم. بارسلونا مثل خانه من است، اما می دانم که در اینجا چه مسئولیت سنگینی دارم. می دانم در مقطعی بسیار پیچیده به اینجا آمده ام، اما احساس می کنم که برای قبول این مسئولیت آماده ام. فلسفه فوتبال من عوض نشده است. برنامه تاکتیکی من برای تیم یک بازی نتیجه گرایانه مبتنی بر تملک توپ، خلق موقعیت های فراوان به همراه پرسینگ است. می دانم که تیم مان در بسیاری از بخش ها احتیاج به پیشرفت دارد. شناخت کافی ام از بارسلونا هم یک امتیاز ویژه برای من در انجام این کار است. می دانم که روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما باید اتحادمان را حفظ و در این جهت به یکدیگر یاری کنیم تا دوباره شانس کسب جام داشته باشیم.

ژاوی اضافه کرد: آشنایی ام با تعدادی از بازیکنان برای من یک امتیاز محسوب می گردد. بوسکتس، پیکه، آلبا و تراشتگن هم تیمی های من بودند. می دانم که تغییر شرایط فیزیکی تیم یکی از کارهای مهمی است که باید انجام گردد. می دانم که سطح توقعات و انتظارات از من بسیار بالاست، اما تمام کوششم را انجام می دهم تا هرچه زودتر آنها را برآورده کنم.

سرمربی تازه بارسلونا در انتها پیامی هم برای طرفداران داشت و گفت: ما به حمایت شما برای برگرداندن این کشتی به روی آب احتیاج داریم تا بتوانیم دوباره از موفقیت تیم لذت ببریم. از شما بابت لطفی که داشتید تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم آن را با کسب جام یا حداقل با سختکوشی در همین سال اول جبران کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1763

به "پیغام ویژه ژاوی برای طرفداران بارسلونا؛ به حمایت شما احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ویژه ژاوی برای طرفداران بارسلونا؛ به حمایت شما احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید