توقف خانگی بارسلونا مقابل ایبار در غیاب مسی

به گزارش شهر وبلاگ، تیم فوتبال بارسلونا در غیاب لیونل مسی، مقابل ایبار تن به تساوی یک بر یک داد تا وضعیتش بدتر از قبل گردد.

توقف خانگی بارسلونا مقابل ایبار در غیاب مسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سه شنبه شب از هفته شانزدهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، بارسلونا که شرایط خوبی ندارد به مصاف ایبار رفت و در ادامه عملکرد پرنوسان خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

بارسلونا در این ملاقات لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. جرارد پیکه، آنسو فاتی، جوردی آلبا و سرخیو روبرتو دیگر مصدومان این تیم هستند.

میزبان در دقیقه هشتم صاحب پنالتی شد و برخلاف انتظار مارتین برایت ویت پشت توپ ایستاد و با ضربه ای ضعیف این بخت طلایی را از دست داد.

رونالدو کومان تیمش را در این ملاقات با سیستم 2-5-3 به میدان فرستاد تا در غیاب مسی از جناحین حملاتش را طراحی کند.

در دقیقه 24 حرکت زیبای بازیکنان بارسلونا و پاس فیریپو به برایت ویت رسید و او دروازه ایبار را گشود اما سیستم یاری داور ویدئویی نشان داد که این گل در موقعیت آفساید به دست آمده و در نهایت مردود اعلام شد.

در دقیقه 50 عثمان دمبله که بین دو نیمه وارد زمین شده بود نتوانست از پاس عالی پدری استفاده کند و موقعیت خوبی را از دست داد.

سه دقیقه پس از آن اشتباه وحشتناک آرائوخو کار دست بارسلونا داد و کیکه کاپیتان ایبار در مصاف تک به تک با ترشتگن گلزنی کرد.

رونالد کومان که نتیجه را از دست رفته می دید دو تعویض همزمان انجام داد و کوتینیو و ترینکائو را به میدان فرستاد تا توان هجومی تیمش افزایش یابد.

این تعویض ها خیلی زود جواب داد و در دقیقه 67 کار هماهنگ بازیکنان میزبان موجب شد تا دمبله گل تساوی را ثبت کند.

در دقایق باقی مانده بی دقتی مهاجمان بارسلونا موجب شد تا گل دیگری ثبت نشده و بازی با تساوی به اتمام برسد.

بارسلونا با این پیروزی 25 امتیازی شد و در صندلی دور از انتظار ششم باقی ماند و ایبار هم به امتیاز 16 رسید.

پیش از این ملاقات، سه ویا در استادیوم رامون سانچس پیسخوان شهر سویل با دو گل ویارئال را مغلوب کرد و 26 امتیازی شد تا همچنان در جمع مدعیان باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1001

به "توقف خانگی بارسلونا مقابل ایبار در غیاب مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف خانگی بارسلونا مقابل ایبار در غیاب مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید